Tudor Only deel VI

Sinds vanavond ben ik weer officieel een Tudormigo :wink:

28 likes

Nee ,echt niet :star_struck: blijft een topper :+1:

Je bent het woord “Terug” vergeten :grinning_face_with_smiling_eyes:. Maar je bent stiekem nooit weg geweest he :grin::+1:

1 like

In mijn hart zeker niet. :wink:

Welkom terug dan Dan! Tudor rules :muscle:t3:

1 like

NA, een oude bekende! Toch maar eens een BB58 proberen, met een ghost bezel toch wel iets spannender dan een nieuwe😁

20 likes

Z’n 36 draagt heerlijk op nato!

Iemand ervaring hier met de Tudor Grandtour date?

3 likes

Yesss :hugs:

1 like

Heb deze gehad en echt een prachtig horloge…zopas altijd weer te snel weggedaan :face_with_raised_eyebrow::slight_smile:

Ps: ik heb vaak moeite met de 22/23mm lugs op stalen modellen :grimacing:

1 like

Lijkt mij ook een mooi horloge. Nooit in het echt gezien, maar alles lijkt uiterst stevig en goed afgewerkt te zijn.

Droeg het horloge erg groot? De band was dus 22/23mm? Vond je dat bij deze een probleem?

1 like

Wat is dit leuk om de pols🕵️

11 likes

Prachtig zo op leer :ok_hand:

2 likes

Het horloge zit goed in elkaar en vond het echt een prachtig horloge. Ik kocht hem destijds voor €16/1700….

Nee het paste wel bij het model die 22/23mm maar moest wel wennen….

1 like

6k is echt een absurde prijs voor dit horloge :see_no_evil:

1 like

Ik zie net dat de lugwijdte zelfs 24mm is maar wel taperend. Het lijkt het horloge wel te staan.

16-1700 gaat helaas niet lukken :neutral_face:

1 like

Dat was een plaatje dat ik even van het net plukte. Ik moet er 2500€ voor betalen.
Vast meer dan een paar jaar terug, maar het lijkt me niet gek voor wat je krijgt.

De Tudor North Flag is ook zo in prijs omhoog gegaan. Jammer, want voor dat geld zou ik die ook overwegen, maar niet voor de 3,5 die ze nu kosten

2 likes

Ik verwacht dat de NF nog wel verder doorstijgt. Echt een icoon.

2.5 is inderdaad een betere prijs :+1:

2 likes

Ik denk dat alle prijzen inderdaad omhoog zijn gegaan….

Als je een goed net exemplaar kunt vinden dan wel een normale prijs denk ik :sweat_smile::grin:

1 like

Als ik 2.5 te besteden had zou ik voor 2.7 die Ranger van @number4 kopen

2 likes