Tudor Only deel VIII

https://www.tudorwatch.com/en/new-watches

De nieuwe releases!

9 likes

Niet echt heel spannend helaas.

Daar wordt ik ook niet echt warm van… Des te beter, kan ik nog langer genieten van wat ik al heb!

1 like

De oyster met clasp ziet er wel mooi uit. Toch een geheel andere look.

Ik zat ook zojuist even te kijken.

De Black Bay 54… die wil ik wel eens gaan passen :grin: Ik vraag me alleen af of de bezel niet te dik is.

3 likes

De 54 is tof, maar ik denk dat ik door mijn dinopolsjes één van de weinigen ben die dat ding goed staat.

Grootste nieuws voor mij verder de GMT, helaas wel in 41mm maar man wat lekker met die witte plaat.

En de smiley BB36 is er definitief uit. Dat was te verwachten, maar ik vond dat altijd heel gaaf staan. Hoorde toch bij de BB36 en BB41.

Al is die nieuwe bracelet erop natuurlijk smullen!!! Die is tóófff!!!

5 likes

Nog steeds geen T-fit clasp voor de BB58 en GMT? Dat is wel echt slecht zeg.

2 likes

De 36mm op jubilee is top, wanneer te kopen :grinning:

Ik vind de GMT met witte plaat wel yummy :ok_hand:

20 likes

Kleine t-rex polsjes of dikke brachio-pilaren? :grin:
Ik heb 18cm polsen, maar ik vind de laatste tijd kleinere diameters eigenlijk wel weer leuk. De 40mm is prima voor mij, maar iets kleiner zou ook niet verkeerd zijn.
Ik zou hem wel op rubber nemen, zodat ik “gedwongen” afwisseling heb :joy:

Het enige wat ik hoop is dat die jubilee op mijn huidige black bays past, want dan heb ik een t-fit clasp. :joy:

Die is top (wel wat aan de grote- en dikke kant), net als de Royal Chocolate :chocolate_bar: !

1 like

Ik weet dat een blauwe Pelagos 39 of een nieuw kleurtje voor de bb-58 vooraf misschien wat fantasieloze voorspellingen waren… maar nu ze er niet bij zitten vind ik het toch jammer :).

3 likes

Lijkt er ergens beetje op. Dat ze een aantal modellen gewoon wat verbeterd hebben, om ze ook flink duurder te kunnen maken.

1 like

:t_rex:

3 likes

Deze zie ik ook wel zitten, jammer alleen dat de kliko-waardige band niet is verbeterd. Geen T-fit clasp, nog altijd fake rivets en nog steeds 21 mm wat k*t is voor bandenwissels. Desalniettemin vind ik de kleurencombinatie wel leuk.

2 likes

Dat vind ik ook erg jammer idd.

Stel dat er bracelet noobs zouden zijn onder ons, wat zou een

ook al weer precies zijn? Asking for a friend :grimacing:

1 like

Bijna 8 mm verstelmogelijkheid op de clasp in een handomdraai. Ooit gelanceerd op de BB bronze boutique edition en zo goed dat het eigenlijk raar is dat ze dat niet op haar hele sportcatalogus toepassen.

3 likes

@JPM die clasp heeft als nadeel dat het wel de nodige dikte, gewicht en lengte van de sluiting toevoegt.

Heb wel eens het gevoel dat enkel de voordelen benoemd worden, maar dat niet iedereen er per se blijer van zou worden.

De fake rivets zijn al vaker besproken hier. Is vooral een reviewers dingetje waarbij de kracht hem in de herhaling zit.

3 likes