Tudor Only deel VIII

Dit, precies dit :point_up_2:t2:

2 likes

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb de GMT gehad en stoorde mij er behoorlijk aan want het is een verwijzing naar het verleden, naar de echte riveted banden, alleen dan is net niet meer dan een bolletje namaak. Het voegt zo weinig toe dat het irritant is dat ze het niet gewoon hebben weggelaten. Ieder zijn meug verder hoor.

3 likes

Ah, thanks, even opgezocht en ik zie het verschil inderdaad :ok_hand:

De fake rivets vind ik persoonlijk een non-issue. In de praktijk zit ik toch niet de hele dag naar die dingen te kijken. Maar dat ben ik.
De verstelbaarheid ben ik nog niet uit. Ik heb een GMT en ik heb het nog nooit gemist, moet ik zeggen. Maar het zou wel leuk zijn, alleen niet per se ten koste van dikte, misschien.

3 likes

Ze hadden het wat mij betreft ook mogen weglaten, inderdaad. Het is voor mij geen dealbreaker, either way.

1 like

Ze hadden ze wat mij betreft ook weg mogen laten, maar van wat ik vooraf dacht dat een ‘issue’ zou zijn kan ik inmiddels stellen dat ik die fake rivets niet meer opmerk, maar zou ze ook niet missen.

Verstelbaarheid zou fijn zijn (ik ben ook niet tegen de T-fit clasp en had het graag gezien), maar de huidige sluiting klopt op veel vlakken. Heb reviewers gelezen die de T-fit clasp te lang en dik vonden en de standaard clasp prefereerde.

Ligt ook een beetje aan je polsgrootte. Als de sluiting net zo lang is als de L2L, dan heb ik liever de huidige.

3 likes

Ik vind het ook teleurstellend dat de BB58 nog steeds geen fijnverstelling krijgt !

Tja toch goed gehoord :wink:!
31 en 36 hebben nu 50 uur PR.

1 like

Jip, maar die prijs ervoor zeg :hushed:

Edit: 36mm is wel degelijk 70h

2 likes

Ik weet nu vrijwel zeker dat ik een bb58 blue wil.

Nu zij n de officiele dealers volgens de Tudor website alleen allemaal midden in het centrum van Amsterdam, Utrecht etc.

Dat wordt alweer een halve wereldreis met parkeren/wandelen etc.

Zijn er ook “gewone” juweliers die de BB58 verkopen en waar je gewoon normaal voor de deur kunt parkeren?

Ik ben een arme sloeber dus koop hem niet nieuw.
Gaat dus alleen even om het in het echt zien, en passen.

2 likes

Schaap en Citroen Den Haag, parkeren Q-Park Noordeinde :ok_hand: Uitgang garage zit denk ik minder dan 100m van de ingang S&C.

1 like

House of Pertijs Breda , parkeren voor de deur ( moet je wel weten of ze er één hebben liggen) of je spreekt af met een forum lid die er één te koop heeft en dan kun je ‘m gelijk mee nemen als ie bevalt :grinning:

4 likes

Verrek ,
Excuses :sweat_smile:!
De 31wel .

1 like

Pffff R. begint nu ook al met hommage , nu van de Pelagos :zipper_mouth_face:

9 likes

In de PC Hoofdstraat kun je gewoon praktisch voor de deur parkeren bij :sheep: & :lemon: Wel handig om niet het drukste moment van de dag uit te kiezen…

1 like

Jaaa deze is toch ook wel erg lekker hoor!

10 likes

3 likes

Alvast mijn excuses aan de R fans, maar ik vind de P39 eigenlijk veel mooier :see_no_evil:

2 likes

Erg mooi, de kast lijkt ook wat meer rond gepolijst aan de zijkant a la oystercase, of lijkt dat maar zo?

1 like

Dit gaat niet werken met het parkeertarief in Adam

4 likes

Zeker :wink: