Tudor Only deel VIII

Goed punt, belachelijke prijzen inderdaad maar parkeerkosten maak je toch.

2 likes

In niets te vergelijken met de smiley bb36.

Exact dit :point_up:. En de typische BB alu ring tss kroon en kast is weg.

2 likes

Dit model gaat hiermee toch wat meer de kant van Rolex op, niet verkeerd maar toch ook wel jammer.

2 likes

I know, daarom woon ik er al zo’n 20 jaar niet meer :wink:

1 like

Ik vind de nieuwe YM wel heel stoer alleen die achterlijk grote, ronde, felle uurmarkeringen vind ik zo lelijk staan bij de verder toffe look van het horloge

29 likes

Mooie releases van Tudor dit jaar. Vooral de nieuwe dials van de BB collectie vind ik erg tof. Daarnaast opvallend dat ze verder gaan met nieuwe handset, bezels en kroon. Toch een soort “new era”.

Ongetwijfeld dat dit nog niet alles was van Tudor in 2023. Meestal hebben ze de tofste releases een paar maanden na W&W.

Met deze releases in ieder geval nog niks waarvoor ik mijn BB58 weg zou doen. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Weet niet of de sluiting op een BB Pro ook als T clasp bestempeld wordt maar (buiten de zeer prettige verstelbaarheid :ok_hand:) komt hij vaak los bij het aan- en afdoen van het horloge waardoor hij één of zelfs enkele tandjes verspringt (losser). Zal wellicht aan mij liggen; maar vind de clasp hierdoor niet perse prettiger dan die van mijn GMT.

Herkent iemand dit?

Zou een grijze dealer op zoeken, kan je gelijk passen en misschien voor een goeie prijs mee nemen :woman_shrugging:t2:

1 like

Is dit serieus?

3 likes

All in on this one

1 like

Ik vind het een leuk uitstapje van Rolex, eindelijk wat gekkigheid daar. Wellicht over vijf dagen bij de dealers met zo’n mooie ballonnenboog voor de ingang?

4 likes

Ik vind dit een geweldige klok! Pffffff wat mooi zeg :slight_smile:

1 like

Hoe vind je een “grijze” dealer?
Als ik google dan kom ik alleen op de officiele verkooppunten.

Zijn de nieuwe modellen al te bewonderen bij de AD’s?

Chrono en kijken wie er in Nederland aanbiedt bijv

Ik heb hetzelfde met mijn BB Pro. Vaak verspringt hij bij het omdoen 1 of 2 tandjes inderdaad. Ik controleer het nu steeds wanneer ik hem doe.
Maar vind dit ook geen top systeem….

1 like

Ik kreeg net een bericht van Rolex, of we onze mond even willen spoelen;

“Dit bruisende, euforische ontwerp komt voort uit artisticiteit en een meesterlijke beheersing van techniek. De wijzerplaatversiering is vervaardigd in een volledig gecontroleerde omgeving om besmetting met stof te voorkomen en vraagt om uiterste precisie bij elke fase van het proces om dit kleurrijke wonder te creëren.”

4 likes

Fliers Juweliers in Sluis. Erg fijne juwelier!
Waarschijnlijk zit het niet om de hoek voor je maar een dagje Sluis is ook erg leuk :slightly_smiling_face:

2 likes

Why so serious Tudor? Smiley was juist zo leuk op dat model.

1 like