Tudor Only deel VIII

Weet niet waar je woont maar bij Fliers in Sluis kun je bijna binnen parkeren……

1 like

Zeewolde

:wink:

Dat gaat hem niet worden :rofl:

3 likes

Zoo mooi deze maar durf hem nooit aan te kopen, veel draagplezier en mooi dat je zoiets gewoon koopt :ok_hand:t2::muscle:t2::+1:t2:

1 like

Zoek term pre owned op Google werkt waarschijnlijk ook wel, maar als je een beetje zoekt vind je echt wel wat :wink:

2 likes

Ik vind deze wel leuk eigenlijk! Ondanks dat ik voor het geld liever iets anders zou komen, maar het lijkt me wel een leuke feestelijke om erbij te hebben :slight_smile:

1 like

Tja, als je niet rijden, wandelen, parkeren enzo wordt het lastig. Niet alles wordt thuisbezorgd….

3 likes

Voor de uiteindelijke aanschaf wel,
Maar voor even 5 minuten in het echt bekijken niey :wink:

2 likes

Maak er dan weekendje Zeeland van. Niets anders dan lof over deze AD👍🏻.

2 likes

Fliers in Sluis.
Lekker gratis parkeren :+1:

Wel €150,- benzine kwijt wss.

2 likes

De kleur plaat lijkt me ook nieuw.
Ik vind de smiley wel mooier moet ik zeggen, jammer dat Tudor dat gedag zwaait.

3 likes

Lol bedenk het me nu pas, maar eigenlijk is de bb36 van de tudor versie van een explorer naar een tudor versie van de datejust gegaan min of meer 🥲

2 likes

Jajajaja, was maar een voorstel.
Je kunt er ook een uitje van maken, pik je Brugge mee.
Of Knokke als je van mensen-kijken houdt en dubbel wil liggen :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Ja dat ben ik met je eens. Die smiley maakte het juist speels.

Dat was het eerste wat in me op kwam. De case wordt meer een oyster case, alleen ik dacht dat ik me dat inbeeldde door de reflectie. Maar meerdere mensen zien dat de zijkanten wat meer afgerond zijn. Ik vind het wel mooi, maar ik moet ook gelijk toegeven dat ik de originele BB36 ook nog nooit in het echt heb gezien. Als de nieuwe Tudors bij de AD liggen moet ik echt eens even een lijstje maken met wat ik wil bekijken en vergelijken hahah.

2 likes

Dit dus helemaal :+1:

3 likes

@Robert.V
En als je naar Almere gaat en daar de trein pakt naar Amsterdam? Vanaf centraal een klein stukje lopen naar Gassan. Kun je op de terugweg ook nog even langs wat andere boutiques om de tijd vol te krijgen (Seiko en Oris zitten vlakbij).

6 likes

Hahaha, Ja man.

2 likes

Kom op gast, da’s best al een uitdaging. Tijdsverschil, vaccinaties, visa enzo …

7 likes

:joy::rofl::joy::rofl::+1:

1 like

:joy: :joy: :joy: Ja ik was al die ellende even vergeten :see_no_evil:

2 likes