Ze gaan langzaam veranderen. Niet te snel anders is de verandering te groot. Volgend jaar vervangen ze de urenwijzer naar een mercedes wijzer en het jaar daarop veranderen ze het logo van een schild naar een kroon
Maar even serieus, ik vind de keuze ook apart. Ik had liever een snowflake hand als secondewijzer gehad.
Ik heb onlangs een ‘oude’ rode BB in het wild gezien, en toen snapte ik hem voor het eerst. Echt wel een tof ding. De nieuwe vindt ik nog iets mooier, door vooral de kleur van de indices, die lijkt minder geel/goud. Deze burgundy metas ga ik zeker eens passen .
Vraagje aan de fanatiekelingen: even for the record, nu Tudor de smiley face aan de wilgen heeft gehangen. Was de BB32/36/41 met een zilveren wijzerplaat, in 2021de laatste release van Tudor met een niet in-house uurwerk en een smiley dail?
Tja dat is het probleem een beetje, er is nog zoveel meer leuks op de horloge markt.
Maar toch pak je telkens je favoriete horloge.
Voor mijzelf zou ik nu niets anders weten wat ik liever zou dragen
Herkenbaar. Ik heb altijd de drang om iets nieuws te kopen, maar ook de drang om zonder na te denken hetzelfde horloge te pakken.
De BB58 draagt voor mij perfect; niet te dik, niet te zwaar, geen glinsterende bezel of wijzerplaat, geen overhangende L2L, powerreserve die lang genoeg is dat ik hem zelden hoef te zetten, waterdichtheid waar je geen rekening mee hoeft te houden etc. Al met al draagt deze gewoon het fijnst.
Het enige nadeel is misschien dat het een populair horloge is, maar snap heel goed waarom.
Je hebt gelukkig iemand waarbij je je ei kwijt kan. Als ik het met anderen over horloges heb knikken ze ja en amen en denken ondertussen “tja, het zal wel”
Gisteren zat ik met opgestroopte mouwen bij de Servicebalie van de Mediamarkt te wachten. Naast mij zat een jongeman die wel regelmatig naar de Tudor keek, maar aarzelde om een gesprek aan te gaan