Tudor Only deel VIII

Nou was het maar lollipop :lollipop: of snowflake :snowflake:. Maar nu is het zowel lollipop als snowflake :lollipop::snowflake:.

3 likes

19 likes

Ze gaan langzaam veranderen. Niet te snel anders is de verandering te groot. Volgend jaar vervangen ze de urenwijzer naar een mercedes wijzer en het jaar daarop veranderen ze het logo van een schild naar een kroon :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar even serieus, ik vind de keuze ook apart. Ik had liever een snowflake hand als secondewijzer gehad.

5 likes

Ik heb onlangs een ‘oude’ rode BB in het wild gezien, en toen snapte ik hem voor het eerst. Echt wel een tof ding. De nieuwe vindt ik nog iets mooier, door vooral de kleur van de indices, die lijkt minder geel/goud. Deze burgundy metas ga ik zeker eens passen :ok_hand:t2:.

4 likes

Vraagje aan de fanatiekelingen: even for the record, nu Tudor de smiley face aan de wilgen heeft gehangen. Was de BB32/36/41 met een zilveren wijzerplaat, in 2021de laatste release van Tudor met een niet in-house uurwerk en een smiley dail?

2 likes

:thinking::thinking::thinking:Tja dat denk ik wel .

1 like

Scouting? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

Denk dat ik beter naar een one piece collection kan gaan, draag bijna niets anders :thinking:

27 likes

Gaaf he, als je dat gevoel hebt! Dat heb ik ook een beetje bij mijn BB58. Eigenlijk niet eens meer behoefte iets anders te dragen.

4 likes

Ik heb dat gevoel toch ook wel wat bij mijn gmt. Maar toch zou ik het niet kunnen. :joy:

2 likes

Tja dat is het probleem een beetje, er is nog zoveel meer leuks op de horloge markt.
Maar toch pak je telkens je favoriete horloge.
Voor mijzelf zou ik nu niets anders weten wat ik liever zou dragen :thinking::wink:

2 likes

Dat komt vanzelf wel weer, waarschijnlijk. En anders maar niet. Horloge hobby uitgespeeld, scheelt wel geld :joy:

2 likes

Zou zomaar kunnen, maar ook hier rondhangen en NA en reviews lezen hoort bij de hobby.
Het is voor mij niet alleen maar het kopen hoor.

3 likes

Zei ook niet dat je moest verdwijnen van het forum :kissing_heart:

2 likes

Herkenbaar. Ik heb altijd de drang om iets nieuws te kopen, maar ook de drang om zonder na te denken hetzelfde horloge te pakken.

De BB58 draagt voor mij perfect; niet te dik, niet te zwaar, geen glinsterende bezel of wijzerplaat, geen overhangende L2L, powerreserve die lang genoeg is dat ik hem zelden hoef te zetten, waterdichtheid waar je geen rekening mee hoeft te houden etc. Al met al draagt deze gewoon het fijnst.

Het enige nadeel is misschien dat het een populair horloge is, maar snap heel goed waarom.

5 likes

Ja populair hier op HF, maar hoe vaak kom je deze in het wild tegen.

4 likes

Ik kom vrijwel nooit iemand tegen met een populair horloge, alleen m’n buurman met een moonswatch :joy::sweat_smile:

5 likes

Haha ik ook niet hoor. De man van de slijterij heeft een Oris Aquis en verder zie ik ook nooit bijzonders.

Op mijn zoon en schoonzoon na dan. Die zijn gelukkig ook horloge liefhebbers.

2 likes

Haha leuk, ben benieuwd of ik die kleine van mij er straks mee aan kan steken :joy:

2 likes

Je hebt gelukkig iemand waarbij je je ei kwijt kan. Als ik het met anderen over horloges heb knikken ze ja en amen en denken ondertussen “tja, het zal wel” :joy:

Gisteren zat ik met opgestroopte mouwen bij de Servicebalie van de Mediamarkt te wachten. Naast mij zat een jongeman die wel regelmatig naar de Tudor keek, maar aarzelde om een gesprek aan te gaan :sweat_smile:

3 likes