Haha begrijpelijk ook wat awkward als hij toch niet zo geïnteresseerd blijkt te zijn en jij daar ff helemaal verhaal staat te houden.
hahaha ik denk dat ik wel mee val haha. Die ene keer dat iemand er naar vroeg bleef ik vrij bescheiden
Maar het is stiekem best leuk als iemand naar je horloge vraagt.
Ik ga stuk hier
Hahaha, ik vraag me serieus ook af wat ze geslikt of gerookt hebben tijdens het ontwerpen van deze Flik Flak.
Maar is dit serieus
Ik heb heel lang een horloge gehad, die verkocht ik om nieuwe te financieren.
Financieel gezien echt een ‘dom’, maar man wat genoot ik iedere keer van dat ene horloge.
Heb het met alles eigenlijk, gewoon een goed ding! Ook geen keuze stress! Ik heb bijv. ook maar een vrouw
Het is ook wel een prachtmodel zo’n Pelagos
Zo doe ik het ook altijd, maar nu dus op een punt gekomen dat ik echt niet zou weten wat er voor de P39 in de plaats zou moeten komen
M.a.w. klaar om te verkopen en de O.G. Pelagos te kopen en uiteraard op de bracelet dragen.
En vierkante indices en dan zijn we klaar met zeuren, toch?
Nee tuurlijk niet, want dan moet het nog submariner genoemd worden, wat nooit gaat gebeuren
Misschien wel omdat de liefhebbers dan weer gaan zeuren over de hoeveelheid lijnen tekst op de wijzerplaat
Is te groot voor mijn pols
Absoluut, al begint het hier stilaan toch terug een beetje te kriebelen om nog eens iets nieuws te kopen. Alleen nog bedenken wat dat mag zijn
Altijd wat te zeuren
Haha, nee die ronde indices vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Het zijn allemaal geometrische vormen en vind de ronde indices eigenlijk wel vrolijk staan haha.
Of dat er te veel verschillende fonts gebruikt worden