Bakkie, stroopwafel en Tudor
Tof dat ondanks alle heavy hitters in je collectie de P39 zoveel draagtijd heeft
De 39 draagt gewoon super lekker en ondanks dat het schijnbaar geen echte Pelagos is vind ik m top. Die sunburst vind ik daarnaast ook erg lekker
Klinkt goed. Ik ben benieuwd, zou hem graag ook is passen nog.
Dat was wel een beetje de algehele opvatting in de horloge wereld toch? Sunburst, geen HV, niet tool genoeg.
Niet dat het mij uitmaakt hoor. Ik vind het een tof ding
Nah, denk vooral van de gemiddelde Pelagos bezitter die wil dat de lijn “speciaal” blijft en niet een mainstream versie krijgt, want dan is die niet meer het buitenbeentje.
Alle Pelagos modellen zijn overigens fantastisch en hebben dikke pluspunten in mijn optiek!
Dat mag zo zijn en ook is was eerst sceptisch maar heb toch de 39 aangeschaft, terwijl ik groot fan was / ben van de Pelagos 2-liner. Echter, die is echt te groot voor mij en inmiddels ben ik echt tot de conclusie gekomen dat de 39 DE Pelagos is voor mij qua hoogte/dikte, diameter en L2L.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een tof ding en ben echt een ‘sucker for lume’, maar ik vind die lumed bezel insert een beetje ‘microbrand’ overkomen.
Waarschijnlijk omdat je het veelal tegenkomt bij micro’s.
Niet om te bashen oid he
Nou de algehele tendens was toch wel dat de sunburst niet Pelagos waardig is. Dat waren echt niet alleen maar Pelagos eigenaren Wel een hoop mensen die elkaar graag napraten. Dat dan weer wel.
Dat gebeurt toch nooit hier op HF
Het grappige is dat ik dat zelf helemaal niet had. Ik zag ‘m op de launch dag en een dag later met de AD contact opgenomen. Geen moment spijt
Of op het interweb
Ik denk dat het vooral de combinatie met de marketing was die totaal niet focuste op hetgeen of de doelgroep waar de Pelagos voor zou moeten zijn. Daar snapte ik de feedback ook zeker over. Algeheel een super horloge
Het was meer fashion item marketing zoals je bij een bb58 eigenlijk zou verwachten
Oooh dat, ja trekken wij ons niets van aan
Heb 2 weken de two liner mogen lenen en kon m voor een mooi bedrag ook kopen. Maar iedere keer als ik naar mijn pols keek vond ik m net te groot . Nu super blij met de 39 en dan ook nog eens zonder datum