Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je de Pelagos zo vaak en nog steeds zou dragen, gezien de rest van je collectie…
Omdat ik extern een kluis heb draag ik 'm vaak als ik 'm in huis heb zoals nu. Volgende week weer even wisselen en dan dus paar weken weer niet. Zo blijf je mooi bezig
Had verwacht dat je hem allang weer verkocht zou hebben. Maar lijkt toch wel blijvertje.
Hier op HF weten we al dat de stalen ranger-band ook op de BB58 past. Weet iemand al of de jubilee van de nieuwe BB39 ook past op de BB58?
Ik heb zelfs mijn Explorer 1 weg gedaan omdat deze zijn plaats heeft ingenomen als vakantie beater
Wat is je polsmaat en heb je een wristshot van de Pelagos? Ik twijfel zelf ook of de originele past op mijn 17,5 platte pols.
Weet iemand of de sluiting met t-fit een kortere beugel heeft (onderkant) dan die van de originele bb58 39mm
Thnx, begrijp wat je bedoelt idd
Zelf ook 17,5 Foto heb ik nu niet, staan nog op mijn oude telefoon :dash:
Is het niet te vroeg voor een dark room?
Ik denk dat ik rond de zelfde pols maat zit, misschien ietsje groter. Ja de Pelagos is groot en dik, maar dat vind ik juist de charme van het model en dat maakt t model zoals hij is. Soms komt het design pas tot zn recht met een bepaalde maat, ik zeg doen
M’n Pelagos 39 is weer naar het servicecenter na m’n net een week terug te hebben na drie maanden kwijt geweest te zijn door een imperfectie in het glas.
De lunet blijkt niet goed uitgelijnd. Het beste te zien op de 5 minuten markers
Het draagt heerlijk, maar de QC van Tudor valt me eigenlijk wel tegen…
Streepje van het servicecenter:
Horloge inleveren bij de AD, geld terug en een zo goed als nieuwe Pelagos 39 of nieuwe Pelagos uit het blauw oppikken?
Wel heel zuur.
Echt balen inderdaad, maar geen idee tot hoe lang je geld terug kan krijgen. Op zich moet je de leverancier ook de mogelijkheid geven het op te lossen. En ik zou ook eigenlijk graag het horloge gewoon houden, maar het moet wel goed zijn voor dat bedrag natuurlijk…
Dat is wel zuur. Hopelijk maken ze er dit maal een spoedzaak van en heb je hem snel terug.