Je hebt hen de kans gegeven om het horloge te herstellen wat niet gelukt is. Heb dit ook wel eens meegemaakt en de koop vervolgens ontbonden.
Pff haalt wel de lol van het horloge af zo, ik zou er klaar mee zijn, respect voor jouw geduld (zo kom je iig over).
En even voor de duidelijkheid, hij is terugkomen met dit probleem had hij dit eerst niet?
Het lastige is dat dit probleem er al bleek te zijn, maar mij toen niet is opgevallen omdat ik gefocust was op het probleem met het glas. Het ligt dus niet aan het vervangen van het glas, helaas…
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee, maar heb een goede relatie met de AD en wil het ook niet op de spits drijven… En het bleek dus al een probleem te zijn voordat dat het weg ging voor het glas. Was mij toen in de 1,5 week dat ik het had niet opgevallen omdat het glas al genoeg stress gaf op dat moment…!
Lastig hoor. Zou het met de betreffende AD bespreken. Opsturen kost ook weer drie maanden waarschijnlijk.
Als je relatie goed is dan mag je toch wel verwachten dat je AD met een fatsoenlijke oplossing komt .
Ze hadden verwacht om het in de winkel zelf te kunnen laten doen door de horlogemaker, maar nu is het toch opgestuurd begreep ik uit de mail van het servicecenter. Ga er wel vanuit dat het nu sneller gaat, ze hoeven niet te wachten op een onderdeel van Tudor…
Helaas herkenbaar heb precies zelfde issue gehad met een bezel van m’n tudor, is destijds gelukkig en snel opgelost
Tsja, maar wat is en fatsoenlijke oplossing…? Als het (snel) rechtgezet wordt dan is het op zich ok natuurlijk. Maar wel gedoe allemaal hoor, nooit eerder gehad met een horloge.
Hoop voor je dat je horloge snel terug is en dat je er van kunt genieten. Vind het een van de mooiste Tudors.
Dat is balen ook, maar goed om te horen dat het snel opgelost kon worden!
Bedankt, dat hoop ik ook. Verder ook heel blij mee, prachtig horloge inderdaad!
Was wel met enig aan dringen, dus zou wel proberen klein beetje te pushen haha, maar hoop in ieder geval voor je dat het snel opgelost is
Ik ga er achteraan
Toch nog maar eens de vraag hier. Weet iemand of de sluiting van de ranger een korte beugel aan de onderkant heeft dan die van de Bb58 39mm? Die band draagt bij mij niet prettig door de lange beugel aan de onderkant. Ook niet bij het verkeerd om dragen van de band. Ik heb nu de forstner met verende link erop zitten die erg prettig draagt, maar iets donkerder is qua afwerking. Vind het zonde dat ik de originele band niet kan dragen die de sluiting. Weet iemand een alternatieve sluiting die er op past en dus een kortere beugel heeft?
Pelagos FXD in het raam bij Gassan
Na een tijdje op nato weer terug op staal. Maar niet voordat ik een vintage tudor bracelet gepast heb.
Dit past prima vwb breedte maar het gat voor de pushpin (in de niet solid laatste link van de tudor Oyster) ligt te ver naar het midden.
Ik ben er vrijwel zeker van dat een oyster met solids laatste link naadloos zal passen
Edit: te laat op het idee gekomen om een foto met de vintage oyster op de BBpro end links te nemen🤪