Die naast die rolex op41 celebration en de nieuwe daytona toch?
#kikkerinjebil
Waarom nou die lollypop second hand? Blijkbaar had het origineel het ook.
Foto is een screenshot van een filmpje van Britt Pearce.
Gelukkig geen Mercedes wijzer
Heeft er iemand in de buurt van Breda een tudor 20mm rubberb of Vanguard die ik zou mogen proberen op mijn BBPro.
Of heeft er iemand een 20mm tudor uitvoering van een van deze banden te koop?
Na het zien van onderstaande foto moet ik het wel proberen😍
Staal is toch veel mooier Dennis
Maar dit is wel lekker als afwisseling (liefst scoor ik een passende oyster zonder rivets).
Is een 93150 niks met de originele Tudor endlinks?
Daar dacht ik ook aan… ik heb de tudor 78500 hier geprobeerd, daar is de laatste link dus alleen net anders (zal straks even een foto schieten voor het idee.
Dat zou Rolex denk ik niet eens toelaten toen wel maar nu niet meer.
De pelagos past prima op 17,5 cm pols
Maar ik twijfel ook weleens om te verkopen en kleiner te gaan dragen
Ik vind hem wel gaaf hoor. Zo wijkt ie ook wat meer af van de andere Black Bays.
Voor mij een extra excuus om hem naast mijn BB36 te kopen. Ben benieuwd of ze op het forum komen deze 54’s.
Sorry, maar ik vind hem bij jou wel aan de grote kant staan. Kan ook door de foto’s komen hoor.
Net als een tudor submariner gaat ook niet gebeuren
Het is ook een grote knaller
Ik had dat bij mijn Doxa ook. Echt groot, maar hoort er ook wat bij. Uiteindelijk wel weggedaan
Nope, maar ik vind de tudor Blackbay 54 wel vreselijk dicht in de buurt komen! Hij is mijn inziens perfect qua maat en proportie. Ook qua dikte is hij perfect. Ik ben ook zeker liefhebber van tudor en zou deze graag nog eens toevoegen naast mijn explorer 1. Zou een mooie set zijn! Sorry voor de Rolex spam.
Mooi horloge toch?
Hint hint…