Tudor Only deel VIII

Ik vind hem ook erg gaaf en kan inderdaad gewoon naast de BB58 Volgende week maar eens kijken of ze hem al op Schiphol hebben liggen.

Wat ik me ook afvraag… zou de bracelet passen op de BB58? De end links waarschijnlijk niet, maar zou de middelste link in de end link van de BB58 passen? Dan heb je een BB58 met T fit clasp :grin:

2 likes

:grinning:

1 like

Haha Jah, bedoel puur qua naam zal er nooit meer een tudor sub komen, idd qua ontwerp zit het er heeeel dicht tegen aan

1 like

Neem je toch de band van de nieuwe Ranger! Die Past opzeker op de BB58

1 like

Jep die past ook, maar mij gaat het ook om de rivets. Jep ik weet het… ik ben een van de weinigen die de fake rivets mooi vind :laughing:

Maar of het nu wel of niet gaat passen… ik ga me er niet aan wagen. De kleur van het staal heeft een beetje een gele kleur wat ik zo van de verschillende reviews heb vernomen. De kleur zou niet hetzelfde zijn als de BB58 in het zwart en in het blauw (de kleur van het staal verschilt trouwens ook tussen de BB58 in blauw en zwart). Daar kan mijn OCD niet tegen hahaha.

3 likes

16 likes

17 likes

6 likes

Wijzers op huilstand

Deze is toch wel erg gaaf (de BB 54)

23 likes

Zo een rubberen Pelagos/black bay band lijkt me ook zo vet op de Bb Pro.

2 likes

Zeker :ok_hand:

1 like

Wat voor band is dit? Ziet er cool uit!

3 likes

Van sommige kanten lijkt het net of de bb chrono geen dikkerd is, goeiemorgen HF :raising_hand_man:

13 likes

Maar een 2de tudor er bij kan altijd, ik heb ook de burgundy en gmt :partying_face::ok_hand:t2:
In jou geval zou ik voor de pro gaan naast de 58

3 likes

Naar buiten met mijn grootste vriend

Fijne dag Tudormigo’s :hugs:

15 likes

Ah Jah helaas niet altijd feest, potje weer vullen, en dan komt het vanzelf wel :ok_hand:t2:
Wat is de aankoop geweest?

1 like

Oew very nice, gefeliciteerd. Welke maat?

1 like

goedemorgen, weekendje Wenen om te feesten. (80e verjaardag) :wink:

15 likes

Gefeliciteerd :+1: