Tudor Only deel VIII

Heb je er een dan?

Nee.

1 like

Zal ook weer eens niet 🥲

Gek goeie lume op de Pelagos 39😍

9 likes

8 likes

NA - eindelijk ook een Tudor met geluk in een Tudor boutique tegenaan gelopen. :sunglasses:

35 likes

Gefeliciteerd, lekkere NA

1 like

:partying_face:

Vanochtend achtergekomen dat de oyster bracelet van de BB58 en 54 met elkaar uitgewisseld kunnen worden. Endlinks omwisselen en klaar!

Zit je nog steeds met die lelijke rivets … Nu wil het dat dat t-clasp oyster van de nieuwe Ranger ook compatible is met de 58 EN dus ook de met de nieuwe BB54!

Ik heb de nieuwe Ranger op Oyster, en deze heeft gelukkig niet de rivets.

Ik heb de BB54 op rubber reeds besteld, uitwisselen van de oyster zonder rivets is een mooie mogelijkheid dus :sunglasses:

13 likes

Draag m’n BB58 al de hele week, maar heb me er niet aan gestoord

12 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Merk dat ik hem idd ook wat vaker moet dragen… puur uit nieuwsgierigheid; wat vind jij van de kwaliteit van het bandje? Ik heb dezelfde, en ik ben wat minder enthousiast (over het bandje hè, niet het horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Oei oei, al iemand op het forum met een BB54?
Ben benieuwd naar wat “echte” foto’s in plaats van al die bewerkte op insta.

2 likes

Die werkt uitstekend kan ik je vertellen. Ik gebruik de extensie dagelijks en bevalt me goed.
Maakt de originele band de hele dag comfortabel. Vond hem wel hoog geprijsd, maar de afwerking en passingen/toleranties van het geheel zijn wel erg netjes. Zelfde “klik gevoel” van het openen en sluiten als de uitvoering van Rolex.

Gesloten:

Open:

7 likes

Nuttige info/nice to know. Dank voor delen.

Is het niet zo dat de band van de Ranger helemaal gesatineerd is, incl de zijkanten, waardoor het gehele plaatje minder fraai zal staan op de BB54/58 waarvan de kasten deels gepolijst zijn?

1 like

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

10 likes

Oh fantastisch om te weten. Ik vond hem ook prijzig, vandaar dat ik hem ook nog niet heb gekocht, heb de originele band er ook nog niet op zitten.

Hoe is volgens jou het verschil in grootte? Net als tussen twee mirco adjustments?

Bedankt in ieder geval, weet nu in ieder geval zeker dat ik hem is ga halen

Bandje en sluiting zijn niet top. Mijn BB 41mm op leder, heeft een mooiere en betere kwaliteit band en sluiting

Het horloge zelf in Sterling silver is fantastisch

6 likes

Wittebroodsdagen

17 likes

Het is inderdaad een top horloge. Had wellicht wel wat meer verwacht van het bandje, maar goed, ander mooi bandje dr op en we zijn weer good to go. :blush: je andere BB ziet er ook top uit trouwens. Mooi stel horloges bij elkaar.

1 like