Hier ook hoor
Ja klopt MN 23 dit.
Heb de witte gehad,is slecht af te lezen,deze vind ik veel mooier
Een bijna perfect horloge, alleen de brushing mag wat meer op het niveau Rolex. Desondanks perfecte allrounder en nog altijd blij mee
Vind deze persoonlijk ook mooier en draagbaarder dan de witte uitvoering
Dat vind ik ook inderdaad,het is even te fijn . Merk t ook bij mn Pro
Staat hem goed! Wat vind jij? Beter dan origineel?
Beide oké denk ik. Deze maat zit me wel net wat lekkerder.
Super foto ook
Heel nice. Zit nu ook op de laatste stelmogelijkheid, en mijn polsen zetten nogal uit gedurende de dag. Dit lijkt me een mooiere oplossing dan de T-fit clasp omdat die ook de nodige lengte/dikte aan de sluiting toevoegt.
Ik ga me ook maar eens mentaal voorbereiden op deze aanschaf. Van de US half-link was ik niet overtuigd, maar voor de prijs van alleen deze link koop je ook een Jubilee bracelet bij Uncle Seiko .
Vandaag had ik even de tijd om Dublin in te gaan voor wat avondeten. Ik zag in een zijstraatje grote vlaggen hangen
Er was alleen geen Tudor te bekennen in die shop. Gelukkig niet heel veel verder zat een andere grote juwelier, maar ze hadden alleen de nieuwe Tudors nog die in de etalage lagen.
Op Schiphol uiteraard ook nog bij Gassan geweest. Die waren alleen zo zwaar gedemotiveerd dat ik zei: “Laat maar zitten. Volgens mij hebben jullie er geen zin in” en ben toen maar naar de gate gegaan.