Wachten op de veerboot. Kijk de reflectie van de kroon op mijn huid… grappig.
NATO? heb em volgens mij nog nergens op nato voorbij zien komen
Yep, ga ik zeker proberen! Een grijze en zwarte Crown & Buckle nato gisteren besteld … duurt wel even voor het aankomt.
Ben benieuwd naar het resultaat, denk stiekem dat het wel een aardige banden slet is haha
Potver wat safe Sven!!!
Haha … ze hadden geen baby blue meer!! En Nato’s vinden met stalen gespen zoals hierboven zijn moeilijk te vinden. Die dunne/afgeronde gespen die iedereen doet vind ik cheap.
Waar zat ik toch met mijn gedachten
Jah die hardwear moet er wel goed uit zien. Vind die van bark & jack er altijd wel goed uit zien. Geen ervaring mee. Soort gelijke waar ik wel ervaring mee heb zijn van chibuntu, maar die doen geen nato’s meer volgens mij
In welke zin de kwaliteit? Niet soepel genoeg? Te dun of dik?
@Rolopalooza Hoe beoordeel jij het verschil OEM of die van Zealande voor de P39?
Ik vind ze beide wel goed hoor. De OF achtige sluiting vind ik eigenlijk alleen tof bij Rolex dus mijn voorkeur gaat voor de Pelagos uit naar de Zealande band. Die zit mij ook net wat lekkerder om de pols.
Daar heb ik wel goede ervaring mee. Erg fijne banden en zware hardware. Ik heb tot nu toe nog geen betere nato gevonden. Wel jammer dat ze steeds duurder worden. Zeker nu met de Brexit.
Hier nog wat foto’s.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-bark-jack-nato-strap-20mm-zwrt-en-grn/348515?u=patrick
Ik heb ook een Bark & Jack NATO, maar vind de (metalen)hardware van Crown & Buckle beter … Bulang voert ook dezelfde hardware zie ik nu!
(Wellicht trouwens niet perse beter, maar meer een smaak/stijl kwestie bedenk ik me)
Thanks dat is een goede tip! Ik ga daar eens kijken. Want B&J valt me nu wel een beetje tegen… met shipping en tax zit je nu al over de 50 euro voor een nato.