Tudor Only deel VIII

28 likes

Zien er idd goed uit Jah, jammer dat ze flink aan de prijs zijn

En ?

1 like

Bevalt een jubilee beter dan de originele oysterband? Twijfel en twijfel of ik hem zal bestellen…

1 like

Ja super tof horloge maar zit midden in een verbouwing van mijn nieuwe huis .
Dus voorlopig alleen maar kijken en niet kopen :relieved:
Maar hij draagt fantastisch :ok_hand:

1 like

Bij twijfe niet doen😉 Draagt wel lekker hoor en heeft een mooie taper. Forstner maakt mooie kwaliteitsbanden!

1 like

Ik moet deze ook dringend gaan passen, want ik word hebberig van de foto’s te zien op het forum.

Is hij echt zo dik als ze beweren? Hij zit qua kleurstelling in het vaarwater van mijn Planet Ocean, maar die zal nog wel iets steviger zijn.

Edit: het is voor naast een BB58, dus dat is de beste basis voor vergelijking in dit topic.

4 likes

Tja het is ook de caseback die vrij fors is . Die drukt wel een paar mm in je pols.
Zelf vond ik m niet echt dik uitvallen op mijn pols en dat terwijl de Pelagos 39 toch echt een stuk slanker is.

1 like

Ik moet hem eens gaan passen, zoveel is duidelijk! Ik ben wel forse horloges gewoon; als ze goed uitgevoerd zijn, stoort het formaat niet echt. Ben benieuwd!

1 like

Oftewel komt vanzelf wel haha :eyes:

1 like

maar zou je de pelagos ervoor wegdoen??

1 like

Speciaal voor @pasd en @Blob

Want wat is ‘ie lekker hè?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

YES :star_struck:

1 like

Absoluut! Heeft toch veel van wat ik leuk vind aan een horloge… stalen band, iets oranje, zwarte plaat dus makkelijk met andere banden te combineren, datum. Vrij compleet horloge.

2 likes

Hij is supercompleet idd. Maar de accenten en dus ook de wijzer zijn geel, niet oranje. Anders was het wel een heel platte kopie van R***x geweest (vinden sommige haters nu al trouwens).

1 like

Gauw die verbouwing afronden, veel zelf doen, scherp inkopen, en van het geld dat je overhoudt naar je AD rennen! Go Pro! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

daar gaat het al mis,bouwmatrialen prijzen gaan nergens over

2 likes

Hahaha, doe al best veel zelf maar de euries vliegen mijn zak uit :face_with_symbols_over_mouth:

Dit dus.:triumph:

2 likes

Net opgehaald :smiling_face_with_three_hearts::+1:
Dank je @splinternieuw Sam voor dit prachtige horloge

23 likes

Ik heb recent een nieuwe PVC vloer gekocht en laat twee nieuwe Velux dakramen (de duurste uitvoering) plaatsen. Als ik denk aan wat ik met dat totaalbedrag bij een AD / GD had kunnen kopen… :face_with_raised_eyebrow:

Onderhandelen is er tegenwoordig ook niet meer bij. Voor die dakramen klus heb ik vier partijen benaderd; slechts een was zo vriendelijk een offerte te willen maken… Mochten er ooit slechtere tijden aanbreken en ik weer een klus hebben, weet ik wie ik niet moet benaderen.

3 likes