Ik ben nog in Utrecht, maar heb er (voor mezelf) geen belang bij.
Dacht: kan hem wel meenemen, maar als ik dan weer verlies als ik hem doorzet… mweh.
Ik ben nog in Utrecht, maar heb er (voor mezelf) geen belang bij.
Dacht: kan hem wel meenemen, maar als ik dan weer verlies als ik hem doorzet… mweh.
Dank je
Ik zat net in de auto ; zon schijnt , raampje open , lekker muziekje op en de pro om
Veel mooier gaat het niet worden dacht ik !
Benieuwd hoe het nou precies zit met de beschikbaarheid van de 54 in NL. In de UK lijkt die redelijk goed voorradig te zijn, al meerdere video’s op YT gezien van mensen (weliswaar met een horloge-kanaal, geen idee of die dan voorrang krijgen) die naar de AD gingen, de week van release, en er een konden kopen. Ik heb van Ace in A’dam tot nu toe nog niks gehoord, iig.
Ik heb hem toevallig vorig jaar gepast, ook naast mijn BB58, ik vond hem aanzienlijk beter passen dan verwacht. Ik denk je wel snel gewend raakt aan de extra dikte als je er niet teveel moeite mee hebt. Hier wat foto’s die ik had genomen destijds ter vergelijking
Ik vond hem ook (te) groot jammer genoeg. Wel erg tof omdat die zo plat oogt, maar vond het een beetje een soort bord op mn pols.
Leuke vergelijking! Zeker dikker dan de BB58 maar ziet er nog te doen uit. Bedankt voor de foto’s.
Dat oogt wel fors inderdaad. Wat is jouw polsmaat?
Poe, geen idee, nooit gemeten. Hier wat horloges die jij hebt of soortgelijke 40-41mm als referentie. Heb geen grote of kleine pols
Vandaag heb ik de nieuwe 37mm Tudor langs mijn 38mm Blancpain kunnen houden… een erg mooi horloge moet ik zeggen
Jazeker. In de zomer wel iets dikkere polsen. Zeg maar van 16,5 naar 17.
Ter vergelijking een 116600 en een 126610lv
Proficiat, de Pro is altijd een goede keuze
Heerlijk die Pro en welkom terug hier
Proficiat !