Tudor Only deel VIII

Ik dacht al, hoe komt Opa Dan aan een Pro om zijn pols maar die was natuurlijk met gierende banden naar jou gereden :rofl:

2 likes

Hahaha andersom. Maar dat had je goed door :wink:

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe verworvenheid!!
Ik wens je er een mooie tijd mee!!

1 like

Bedankt!!:grinning:

1 like

Ik heb zelf inderdaad ook wel wat grotere horloges, maar de lug to lug is dan wel kleiner. Een Speedmaster past daarom ook wel prima en 40mm eigenlijk wel perfect. Maak me dan ook niet zo’n zorgen over de 52mm, maar wel over de 50+mm lug to lug…

6 likes

De FXD vind ik dan toch wel prima bij je staan, maar inderdaad wel aan de wat forse kant. Nou ja, passen is natuurlijk een must. Ben benieuwd morgen!

1 like

Hij oogt vooral groot vanwege de dial. Die is groot en redelijk ‘leeg’

1 like

Oplettende collega zag gisteren opeens dat er iets ontbreekt op mijn BB58 wat mij zelf nog niet was opgevallen. Wie ziet het ook?

5 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::rofl::joy::rofl:

Lume pip.:flushed:

Inderdaad… Niks geks mee gedaan maar gewoon verdwenen ergens in de afgelopen week :man_shrugging:

1 like

Phoe, het zijn de kosten denk ik niet maar je bent m weer zo lang kwijt.

Was hij te koop @MannetjeMar ?

1 like

Oef… weet ik niet. Niet over gehad. Maar ik verwacht van niet omdat er een handgeschreven bon op zat.

1 like

Denk dat ik iets bredere polsen heb zo te zien, ik heb dezelfde horloges ook omgehad. Ga de fxd vooral passen. Ik kon hem hebben maar heb voorkeur voor iets kleiner

1 like

Daar lijkt het wel op inderdaad. Ben benieuwd, we gaan het morgen zien!

1 like

Gewoon inlay even laten bestellen, en pas inleveren als die inlay er is :wink:

Zonde om zo lang zonder te zitten

1 like

Mooi maatje :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Top keuze

1 like