Tudor Only deel X (Deel 8)

Antwoord is al gegeven zie ik.

1 like

Het is een van de weinige Tudors die ik niet gehad heb en dat ding blijft trekken.

2 likes

Hij is heel tof idd!
Maar je moet hem niet naast een 58 kast dragen, want dan zie je de dikte. Hen je hem als enige horloge dan is het dikke prima!

3 likes

Draagt heel fijn band is lekker soepel.

Staat hem top zeg!!! :+1::+1:

1 like

Ik heb perongeluk een los Tudor gerelateerd topic aangemaakt, ik had hem beter direct in dit topic kunnen zetten :see_no_evil: maar voor de de Tudor fans die hem nog niet hebben gezien bij deze:

Jullie mening is welkom!

3 likes

De BB36. Nog steeds erg blij mee

36 likes

Is dit Demitrious Johnson of iemand anders die Mighty heet? Haha

1 like

Tudor heeft begrepen dat roze echt wel een kleur is om voldoende van te kunnen verkopen en het is een ‘normaal’ model geworden dat online staat in de catalogus. Verstandig wat mij betreft. Hopelijk komen ze vlot door voor één ieder die ze wil. :+1:
https://www.tudorwatch.com/nl/watches/black-bay-chrono/m79360n-0019

6 likes

Heel tof! Zo’n “Ceramic” kast zou ik weleens willen proberen. Om te zien hoe dat is.

Het is alleen niet echt een probeerprijsje. :melting_face:

10 likes

Wel gaaf dat blauw steekt mooi af :facepunch:

2 likes

Hoop dat je gelijk hebt. :facepunch:t3:

2 likes

Ik wens het je zo toe! Ze is echt plezant om te dragen. Kleur is echt apart en zo mooi gedaan. :heart_eyes:
Maar anders zou ze toch niet gewoon in de line-up staan?

Was volgens mij niet voorzien maar vraag is zo groot dat ze ze nu gewoon volop gaan leveren. Dat denk ik tenminste.

Goed om al die hatelijke scalpers een hak te zetten. :+1:

22 likes

Nee, staat zo online omdat het geen officiĂ«le limited is, maar wel verkrijgbaar via alle AD’s.

Dat is een Daytona ook

Veranderd helaas weinig aan de beschikbaarheid. Uit betrouwbare bron: 2000 stuks en tussen de 50/60 per land maximaal. USA 500 stuks.

2 likes

Die van de BB 58 is te dun

7 likes

Wow :star_struck: gefeliciteerd Niels

1 like

Dat valt mij dan nog mee. Aantal Tudor verdelers voor NL zijn er maar 4 te weten: Pertijs, Fliers, Gassan en Schaap & Citroen.

Geef de moed niet op, ze zou eerst niet eens in de catalogus komen. En nu staat ze gewoon online. Ik denk echt niet dat Tudor er een 2de Daytona van wil maken.

Trouwens, hoe dan ook, niet iedereen wil roze. Is toch nog steeds een apart publiek. Dat ze er juist genoeg maken is voldoende. En moet je wat wachten? Who cares. Als ze maar komt.

3 likes

Plus Eugene van Baal in Nijmegen en Leon Martens in Maastricht

1 like

Da’s geen officiĂ«le Tudor AD.

Martens is S&C

1 like