Tudor Only deel X (Deel 8)

45 likes

Prachtig, geniet ervan :ok_hand:

1 like

Hallowww!
Ik ben nieuw hier :sweat_smile:. Dit is mijn eerste post, maar ook met wat paniek. Mijn vintage Tudor werkte prima, maar nu blijft mij m’n uren wijzer staan waar ik hem op “ zet” . Dus decried veranderen gaat nog wel. De secondes lopen, en de minuten.

Iemand een vaag idee?

Draag hem graag, het is m’n eerste serieus klokje. Na andere is dit nog steeds m’n favoriet :sweat_smile:.

Sorry, nog niet zo’n Uber mooie foto zoals jullie ze maken :rofl:

Nouja, misschien omdat ik nieuw ben. Maar ik kan geen bestand uploaden. Ik ben lerende! En oetlul met computers en telefoons.

Kon ook geen knop vinden om m’n bericht te bewerken dus voor nu. Dit is mijn 2e post :joy:

Niet makkelijk mooi op beeld te krijgen deze… :slight_smile:

47 likes

Wel mooi!
Ik doe het vandaag met het oude beestje

33 likes

Crosspost, een blauwe Tudor met een grijze nato werkt altijd!

43 likes

25 likes

Toffe foto :star_struck:

1 like

Gewoon bij de AD gekocht?

1 like

Kan enkel in de Tudor boutique en in België is er geen…

2 likes

Goedemorgen Tudoristen

27 likes

Misschien too much, maar ik zou toch graag een FXD MN naast mijn BB58 willen hebben. :laughing:

30 likes

Op een wazige foto is hij nog steeds :star_struck:

2 likes

Op de Phenomenato gezet :slightly_smiling_face:

29 likes

De Heritage 70330N al even niet voorbij zien komen.

30 likes

22 likes

21 likes

Oke Tudor vrienden, moet even mijn frustratie kwijt :roll_eyes:.
Gisteren was mijn oudste zoon op visite en zat zoals altijd mijn horloges te bewonderen. Vraagt ie, zou ik eens je BB58 mogen dragen. Dus ik zeg, je mag elk horloge dragen. Vondt hij de Royal TT ook heel mooi. Dus ik zeg neem maar mee wat je wil dragen, zegt ie "dat durf ik niet aan, veronderstel dat ik er een krasje op maak. Dus ik zeg, hallo het is een gebruiksvoorwerp he. Je mag ook gewoon een Rolex pakken, die horloges gaan uiteindelijk ooit allemaal naar jullie toe. Nou hij nam dus echt geen horloge mee he, zegt ie ik draag wel het horloge wat ik toen van jou heb gekregen elke dag, maar als ik moet typen gaat ie af. Pfffff, dacht echt dat ik gek werd, deed mij aan iemand denken, noem geen naam natuurlijk. Kom op krijgen alle kids een mooi duur horloge, durven ze die alleen bij speciale gelegenheden te dragen. Nou ja die oudste wel naar zijn werk en thuis, maar doet hem af als ie moet typen :upside_down_face:, schiet mij maar lek. Ik gaf ze allemaal een horloge om te dragen, komt er een krasje op is dat boeien toch, ze verkopen die toch nooit. Snappen jullie mijn frustratie, hij vond de Breitling superocean ook mooi, zelfde verhaal dus. Help hoe krijg ik die gasten zover dat een horloge een gebruiksvoorwerp is???

Zeg nou zelf zijn toch gewoon gebruiksvoorwerpen die je moet dragen, tja je moet er niet met je auto over heen gaan rijden. Kunnen ze net niet aan :wink:

30 likes