De Heritage 70330N al even niet voorbij zien komen.
Oke Tudor vrienden, moet even mijn frustratie kwijt .
Gisteren was mijn oudste zoon op visite en zat zoals altijd mijn horloges te bewonderen. Vraagt ie, zou ik eens je BB58 mogen dragen. Dus ik zeg, je mag elk horloge dragen. Vondt hij de Royal TT ook heel mooi. Dus ik zeg neem maar mee wat je wil dragen, zegt ie "dat durf ik niet aan, veronderstel dat ik er een krasje op maak. Dus ik zeg, hallo het is een gebruiksvoorwerp he. Je mag ook gewoon een Rolex pakken, die horloges gaan uiteindelijk ooit allemaal naar jullie toe. Nou hij nam dus echt geen horloge mee he, zegt ie ik draag wel het horloge wat ik toen van jou heb gekregen elke dag, maar als ik moet typen gaat ie af. Pfffff, dacht echt dat ik gek werd, deed mij aan iemand denken, noem geen naam natuurlijk. Kom op krijgen alle kids een mooi duur horloge, durven ze die alleen bij speciale gelegenheden te dragen. Nou ja die oudste wel naar zijn werk en thuis, maar doet hem af als ie moet typen , schiet mij maar lek. Ik gaf ze allemaal een horloge om te dragen, komt er een krasje op is dat boeien toch, ze verkopen die toch nooit. Snappen jullie mijn frustratie, hij vond de Breitling superocean ook mooi, zelfde verhaal dus. Help hoe krijg ik die gasten zover dat een horloge een gebruiksvoorwerp is???
Zeg nou zelf zijn toch gewoon gebruiksvoorwerpen die je moet dragen, tja je moet er niet met je auto over heen gaan rijden. Kunnen ze net niet aan
Wat een lap tekst om eigenlijk alleen dit te zeggen….:
Dan hup mooi plaatje erbij van een Tudor en klaar. Die Breitbling heeft hier niets te zoeken .
Ik verplicht nooit iemand om mijn lappen tekst te lezen, blijf het wel doen natuurlijk . Dat die Brtlng erbij staat, dat moet je in de context van die lap tekst zien. Maar gelukkig kan je altijd doorscrollen als het je teveel wordt
Tijd Fred, tijd. Uiteindelijk komt het goed. Of niet natuurlijk😂
begrijp je wel,maar je kan het ook van de andere kant zien dat hij zuinig op zijn spullen is en het waardeerd dat je hem ooit dat horloge hebt gegeven en dat die daar ook trots op is
Je hebt een zoon die de waarde van geld kent en zuinig is op spullen. Lijkt mij alleen maar mooi
Ja dit lijkt me top, als ik op deze manier m’n horloges kan delen met m’n zoon in de toekomst
Leuk zo,n vader waarbij je soms een leuk horloge uit de collectie kan pakken! Bij mij werkt het net andersom haha, ik schuif alles door naar mn vader.
FXD MN, die wil ik toch ook nog eens hebben naast mijn BB58. Binnenkort ga ik eens actief zoeken.
Ik heb beide BB58’s gehad en nu de FXD MN weer teruggekocht. Voor mij een van de weinige Tudors die niet leunen op het design van de grote broer maar echt een eigen gezicht hebben.
Maar de BB58 Blue is wel meer een alleskunner natuurlijk
Hoe dan ook- happy hunting - dat is vaak al de helft van het plezier
Ja dat is het ook gewoon. En voor het geld gewoon onwijs goed afgewerkt. Ik vind de dial ook één van de mooiste van alle Tudors. Ook een van de weinigen (samen met de FXD) die nog mat is. Dus geen sunburst oid.
Wat me zo aanspreekt aan de FXD is behalve het materiaal (Ti) ook het geheel van de square indices met snowflake hands. En gaaf dat dit gewoon een horloge is dat je puur-sec op ‘stoffen’ bandjes draag. Niks geen configuratie op staal of rubber; gewoon nato.
Thanks!