Tudor Only deel X (Deel 8)

Binnenkort maar eens een fietsendrager aanschaffen voor de auto, welke beveel je aan van deze routes?

Ik vind Otterlo opzichzelf niet zo spannend, maar Ede en Lunteren zijn beide mooi :+1: sluiten mooi op elkaar aan als je ze beide wilt rijden, los zijn ze een kleine 2 uur per stuk.

Qua combinaties vind ik Lunteren+Otterlo(55km) of Ede+Schaarsbergen (75km) mooi.

Of alles aan elkaar maar dan zit je op ruim 100km :grimacing:.

1 like

100 is voor mij nog iets teveel van het goede :sweat_smile:

1 like

Mochten jullie je eens linksonder in NL bevinden dan is de baan in Burgh-Haamstede echt een aanrader. Kom vooral vroeg, rond 08:00 starten, herfst zonnetje wat langzaam op komt, stampen in de duinen, beetje geluk zie je nog wat wild. Dan is Nederland mooi hoor :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wat is je polsomtrek / breedte ? Ik heb misschien een bb41 incoming maar vraag me af of hij niet te dik is voor mijn polsen. Ik draag vaak deze Seiko en die heeft bijna de zelfde afmetingen behalve de dikte die 13mm is. Ben bang dat die 41 gewoon echt een knoepert is en ik overal tegen aan ga beuken.

Ik ben ook nog eens 14 kg afgevallen dus mijn polsen zijn ook wat dunner geworden. Moest al mijn horloges strakker maken.

9 likes

Mogge, fijne week allen!

23 likes

Gefeliciteerd met het afvallen. Ik weet zo de omtrek van mn polsen niet, zou straks ff voor je meten. De Tudor is wel redelijk dik maar ik heb het nog niet als storend bevonden

1 like

Ja als je van de stad naar het platteland verhuist… dan ga je niet meer zo vaak uit eten en een terras pakken. Dan vliegt het er af haha

3 likes

Hallo Tudoristen, mag hier nu ook posten.
Ook al las ik al maanden mee :grinning:

40 likes

Lekkerrrrr hoor :facepunch: goede keus.

1 like

Kiekje van gisteren🤩

26 likes

Beetje geëxperimenteerd vandaag. :innocent:
Band van m’n Traska Summiteer past prima op de endlinks van mn BB58

Ik verkies de Traska band vanwege smallere links (volgt de vorm van m’n pols beter) en natuurlijk ook de on the fly adjust clasp. :ok_hand:

19 likes

Proficiat! Mooi NA :ok_hand:t2:.
Zelf namelijk ook even over getwijfeld.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Haha hier hetzelfde… Lees al een tijdje mee. Hopelijk kan ik volgende week meedoen😎

2 likes

Welkom bij de Tudormigo’s Roy :ok_hand:
Dan ook gelijk maar nog een plaatje van mijn '58 erbij.

Al een juiste '58 op t oog Jos ?

16 likes

Zekers. Ik denk dat ik een mooie deal gevonden heb. Binnenkort spreek ik met iemand van het forum af. Hoop hem snel te kunnen laten zien!

2 likes

Dat staat ook prima zeg, en dat Traska embleem heeft wel iets weg van de Tudor rose :face_with_peeking_eye::wink:

1 like

23 likes

Mooi :star_struck:
Welkom

1 like