Tudor Only deel X (Deel 8)

Welke band is dit?

25 likes

Zealande

16 likes

Tudor Tuesday

25 likes

Heb op mijn '58 een soort gelijkwaardig bandje zitten.

Draagt ook super :ok_hand:

16 likes

Ben wel benieuwd of iemand die al op z’n BB54 heeft :upside_down_face: (vind OEM rubber met die endlinks eigenlijk maar raar, en veeeul te duur)

3 likes

Vindt ook eigenlijk dit mooier staan zonder die stalenend links :wink:

15 likes

Op staal gewoon ,originele rubberband is ook te veel geld vind ik :innocent:

19 likes

Is ook het mooist maar voor de zomer misschien wel lekker voor erbij, zo’n Vanguard kost ca. €110 (+invoer denk ik)

2 likes

Klopt :+1:

1 like

Heb je hem daar zelf vandaan gehaald? Kwam er nog invoer etc bij? Hij is daarmee iig wel een stukje goedkoper dan de concurrentie (Zealande, delugs)

Deze zwarte zat bij de koop inbegrepen, heb jaren geleden ook nog een grijze uitvoering gekocht en daar kwam volgens mij wel invoer bij.
Maar dat weet ik niet meer zeker.

Nu wel 10% korting bij je eerste aanschaf.

6 likes

24 likes

22 likes

27 likes

25 likes

Gaat maar niet van de pols af. Wat een heerlijke tudor :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Ik zag in een NA topic dat filmpje van de Tudor nato bandjes. Erg leuk, maar het lijkt erop dat je ze niet online kan kopen. Klopt dat?

En heeft iemand ervaring met de kwaliteit versus die van andere bandenmakers?

Regelmatig aanbiedingen. Als je geen haast hebt, zou ik even kijken of black friday nog een leuke deal volgt. Zelf ook erg tevreden over deze rubberen band (blauwe versie).

17 likes

Mijn likes zijn op :face_with_peeking_eye: maar ben het helemaal met je eens :+1:

2 likes