Tudor Only deel X (Deel 8)

Ik heb altijd gezegd dat Tudors schuivers zijn en dat zijn ze vaak ook. Ondergetekende heeft zich daar ook schuldig aan gemaakt.

Maar…ik heb mij wel aan mijn belofte gehouden. Vandaag nagelnieuw in de stickers opgepikt, 25% onder list…oftewel, Blauw is veuls te duur! :joy:

37 likes

Yes :star_struck:

1 like

1 like

Lekker man!
Congrats Henri, Echt een horloge wat bij jou thuis hoort als Tudorist :slight_smile:

1 like

Dank je Daniel :facepunch:

1 like

Lekker hoor! Sans cyclops :ok_hand:

1 like

Feli man! Super mooi, zo veel gaver dan een doorsnee sub!

2 likes

Dank je Dennis. Ben er echt heel blij mee. En vind hem echt top :+1: nog een uurwerk service en een tritium pip en ik ben helemaal klaar :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wintertijd.

20 likes

Oef :heart_eyes: Schitterend :ok_hand:

1 like

Fijne zondag broeders👊🏻

25 likes

5 weken gedragen, vervolgens 13 weken weg voor reparatie. Ondertussen 2 vervangende duikers gekocht maar goed, hij ligt weer voor me klaar :smiling_face:

32 likes

I like chrono’s

20 likes

Dank je :grin:

1 like

Gisteren het boek MN binnengekregen. Via Amazon, want dat was het makkelijkst.
Erg tof boek! Hele mooie foto’s en leuke verhalen. Juist omdat het vanuit een verzamelaar zelf geschreven is. Dit boek is echt wel een aanrader!

In het boek wordt ook een paar keer benadrukt dat de Tudor Sub letterlijk een toolwatch was, en er dus ook zo mee werd omgegaan. Dus ook qua vervanging van onderdelen. Grappig hoe dat dan veranderd is 50 jaar later.

@Pagode gefeliciteerd met jouw mooie Submariner! Heb je de BB58 er nu ook nog naast? :raised_hands:

20 likes

Toch iets met qc van Tudor​:slightly_frowning_face: mijn 54 moet ook nog terug voor de bezel uit te laten lijnen :confounded:

1 like

Lekker maat! Collectie barst uit zijn voegen oeleh smeh Gucci papi👏

2 likes

Blijf er maar naar kijken ben verliefd geloof ik :heart_eyes::heart_eyes:

35 likes

Gaaf boek man en bedankt . Nee 58 heb ik er niet naast gehouden :grin: hoe mooi ik hem ook altijd heb gevonden en nog vind.

2 likes

Je kan ook niet alles houden. :sweat_smile: Ook al zou het voor de toekomst wel een mooi setje zijn (geweest).

Je dial en handset zijn echt in hele mooie staat! :star_struck:

1 like