Tudor Only deel X (Deel 8)

1ste keer over gelezen denk ik :face_with_peeking_eye:

Proficiat met je NA!
Met je nu in het eindstation beland in je Tudor reis?

1 like

Ja hij is gaaf en wie weet de blauwe 58 is vrij makkelijk aan te komen,heb voor nu met mezelf af gesproken dat drie Tudors genoeg is :blush:

2 likes

Even denken hoor… welke heb je ook alweer? BB54 ook toch?

1 like

Dat weet je nooit :innocent: maar voor nu ben ik helemaal verliefd op de Snowflake :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Mooi dat hij op het forum is gebleven :ok_hand:t2: echt een beauty! Ik wil het glaasje ook nog wel een keer vervangen voor een true dome zonder cyclobs.
Of ik koop gewoon een mooie 94010 als ik die tegen kom :laughing:

3 likes

Klopt 54 en de Ranger :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dat is natuurlijk helemaal top :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Nu nog een mooie jumbo D+D er bij :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hier nu ook drie stuk. In mijn hoofd spookt het echter al weer.
Of iets van de grote broer erbij (end spiel DD of daytona) of een Big Block….

1 like

Maak me niet gek Dennis,kan echt niet wachten om die van jou te zien :heart_eyes: :heart_eyes: @dennisyzf

1 like

Wat is de prijs van het boek Patrick en kan je het alleen bij Amazon bestellen? @Petteflet

7 likes

We kunnen al die oude ‘rommel’ wel een keer naast elkaar leggen

22 likes

Je kan even kijken op de site van Watchistry zelf. Hij verkoopt het boek daar zowel soft- als hardcover. Alleen las ik een hoop voorbehouden en gedoe als hij buiten Amerika moet versturen.

Vandaar de optie van Amazon. Dat leek mij het meest eenvoudig. Het was in totaal 101,36 euro. Maar ik vond het waard!

2 likes

Ben benieuwd hoeveel er eigenlijk op het forum rond zwerven :blush:

1 like

Dank je,ga ff kijken op Amazon,hoe dat werkt ,want ik ben een nerd in dat soort dingen met bestellen op zo een site :roll_eyes:

Slik, hier komt nog invoer in NL bij als ik het goed begrijp. Snap alleen niet waarom VAT zo hoog is;

1 like

Hier 3 oudjes :sunglasses:

29 likes

Mooi trio toch heul gaaf hoor, die oudjes :ok_hand: :ok_hand:

2 likes

Nee ik snap er ook weinig van… sowieso ben ik een beetje klaar met ‘importeren’, want ik schrik me iedere keer rot van alle bijkomende kosten. :sweat_smile:
Daarom is die optie van Amazon een goed alternatief. Dan weet je precies wat je kwijt bent en heb je het boek binnen 2 - 3 dagen in huis. :ok_hand:

1 like

Gweldig al die subs, maar ik gooi er ook ff een future classic in. Of is ie dat nu al sinds ie uit de collectie is bij Tudor?

Vandaag weer eens om de pols:

20 likes

Mogguh :wave:

16 likes