Ik vind dat altijd zo ontzettend amateuristisch. Ergste is nog dat de meeste verkopers zich aan je gaan ergeren als je aangeeft hoe je het graag wil hebben ![]()
Had bij m’n laatste aankoop een verkoper die vol bleef houden dat een oysterband altijd een gelijk aantal schakels heeft aan beide kanten ![]()
Gaaf horloge ![]()
Dat is gaaf zeg! Zo’n set wil ik ook wel in elkaar zetten!
Ook voor dat geld wat ze er voor vragen? ![]()
Tsja toen ik hem omhad de hele dag was het 0 seconden maar toen ik hem dus op de rug neerlegde in de nacht was ik na 8 uur 1 seconde sneller. Ligt echt aan de positie van het horloge
Ik heb dus vandaag geleerd dat er aan de 12 uur zijde van het horloge altijd meer schakels moeten zitten dan aan de 6 uur zijde. De 54 zit goed nu. Iets losser dan ik gewend ben met bijvoorbeeld mijn speedy maar die heeft hele kleine schakels en is nauwkeuriger af te stellen. Een hele schakel uit de 54 halen zou in ieder geval betekenen dat ie veel te strak zit, dus ik kan ermee leven zo.
Je maakt je toch niet druk hoop ik om die ene seconde ![]()
Dan een halve schakel ertussen,en je ben overal vanaf
dan past tie perfect!
[
Gave foto!
Ja ik mis ook echt een Tudor! Wil er de hele tijd voor sparen, maar dan zie ik weer andere dingen hahaha. Komt vanzelf. Ben al blij dat ik de 54 heb kunnen passen.