Ik heb dus vandaag geleerd dat er aan de 12 uur zijde van het horloge altijd meer schakels moeten zitten dan aan de 6 uur zijde. De 54 zit goed nu. Iets losser dan ik gewend ben met bijvoorbeeld mijn speedy maar die heeft hele kleine schakels en is nauwkeuriger af te stellen. Een hele schakel uit de 54 halen zou in ieder geval betekenen dat ie veel te strak zit, dus ik kan ermee leven zo.
Je maakt je toch niet druk hoop ik om die ene seconde
Dan een halve schakel ertussen,en je ben overal vanaf dan past tie perfect!
[
Gave foto!
Ja ik mis ook echt een Tudor! Wil er de hele tijd voor sparen, maar dan zie ik weer andere dingen hahaha. Komt vanzelf. Ben al blij dat ik de 54 heb kunnen passen.
Neem aan dat 1000 euro niet de verkoopprijs is? Want dat is gekkenwerk voor wat stukjes plastic
Hoe beviel de 54 je?
Nee dat niet, Maar het is wel erg leuk om te zien hoe accuraat het horloge is. Ik had een chronometre vintage seamaster maar deze tudor is stukken nauwkeuriger l
Ja een oudje ,dan is het allemaal wat minder ,
Eens moeten we er allemaal aan geloven.
Heerlijk! Qua formaat is die perfect. Toch een tikkeltje kleiner en platter dan de 58. Ik houd zelf niet van goud, maar bij de 54 zijn de gouden accenten heel subtiel. Sterker nog, het past er echt bij.
Op dat moment was ik echt overtuigd dat de 54 het van de blauwe 58 zou winnen. Ik neig nu nog steeds naar de 54, maar ik zou hem graag weer eens even willen passen met de blauwe 58 er naast. Ik denk dat ik dan pas echt een beslissing kan maken welke Tudor het gaat worden.
Maarrr…. Als er een blauwe 54 zou zijn, dan is het een no brainer voor mij
Let niet op de band, I know, die zat een beetje te strak haha.
Blauwe bb54, of blauwe bezel zwarte plaat zou een no brainer zijn denk ik ja
Yes maar dan in de 58, deze is mij net te groot.
De 54 nog nooit gepast maar vindt de 58 een ideale maat voor mijn pols.
vind het een lelijke combo
ligt bij steiner
Vind het wel gaaf, maar geen €5650 waard in tegen stelling van de “normale”
Ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen… heb hem zelf ook, wat een topper!