Zeer jammer inderdaad.
58 vs 27… Ik ben geen boksker maar als je op deze manier wil winnen van Iron Mike…
De vergelijking tussen de blauwe BB58 en zwart BB54 heb ik ook eens gemaakt met @Petteflet
Conclusie: Gewoon allebei mooie horloges. Waarbij ik door de maatvoering de BB54 prefereer. De blauwe kleur maakt de beleving van het horloge gewoon heel anders. Zwart met gilt geeft het horloge een ‘warmere’ uitstraling.
Ach was allemaal al helemaal uitgeschreven voor ze begonnen. Als er nou iemand 50 miljoen biedt en alleen de winnaar krijgt geld… kijken of Paul nog steeds wint.
Vind ze beide prachtig. Zat net te denken om de fabric strap op de BB54 eens te proberen. Maar je zit natuurlijk met de uitsparingen voor de pushpins en het (2mm?) lug 2 lug verschil.
Denk dat het niet helemaal mooi aansluit dan.
Jammer.
Verschillende bandjes kan de BB54 zeker hebben.
Heel eerlijk, ik heb hem sinds de komst van de brushed jubilee niet meer op andere banden gedragen.
De nato die ik heb is de originele Tudor van de BB58 die heeft uitsparingen op de plek van beide pushpins. Dus echt op de maat van de BB58, is ook wat boller op die 2 punten.
Uiteraard kan elke andere nato wel gewoon, dat groene staat m echt top! Heel mooi.
Ik ben even online gaan zoeken. Ik snap wat je bedoelt.
Oei… dit maakt de keuze zo moeilijk! Ik denk dat de maatvoering inderdaad wel de bepalende factor gaat worden, alhoewel de 58 ook erg fijn was. Maar nu ik jouw 54 even heb mogen bepotelen, voel en zie je pas echt hoe het om de pols ligt.
Archieffotootje van mijn oude 58
Eens. Jammer he… de eerste 2 rondes waren nog hoopvol.
Toch had ik verwacht en gehoopt dat beest Tyson, hem plat geslagen had
, jammer!
Denk dat het wel meevalt,ik zeg proberen
Gefeliciteert, mooi horloge! Ik ben ook pas net lid
Dank je
Tof! Gefeliciteerd en welkom
Ja weet je hij was al in ronde drie helemaal kapot. Helaas leeftijd is een ding. Ik denk ook wel dat hij zich heeft ingehouden. De eerste rondes. Tis allemaal entertainment voor geld wel vermakelijk dat wel ! Update op de pelagos … loopt nog steeds +2 ik krijg hem niet naar beneden