Tudor Only deel X (Deel 8)

BB54 all the way! Voor mij de perfecte maat, draagt super comfortabel. Ben lang op zoek geweest naar een sportief horloge in deze maatvoering, dus voorlopig nog helemaal happy mee. Ongeveer 18cm pols overigens, past prima.

23 likes

Draagt toch top hoor deze :ok_hand::ok_hand:

20 likes

Fijne werkweek allemaal! Ben toch team BB58. Misschien dat ik persoonlijk er 1mm vanaf had gehaald, maar de bezel vind ik gewoon veel mooier!

22 likes

Vind beide mooi :smiley:

Wel vind ik een aansluitende rubber strap zoals bij de BB58 beter staan dan de originele rubber strap met de endlinks zoals bij de BB54.

Die staat naar mijn mening toch het beste op staal. Denk door het kleinere formaat klopt het plaatje dan iets beter.

Is persoonlijke smaak uiteraard.

11 likes

Iemand een tip voor goede kwaliteit en vooral, lange nato straps? Ik heb onlangs 2 stuks gekocht van 30cm lang. De sluiting zit aan de zijkant van me pols en de band krijg ik op het eerste gaatje net dicht…, veel te kort dus. Zover ik heb gelezen zijn de originele tudor nato’s ook zo kort.

Ik heb zelf een tijdje geleden nato’s gekocht bij Bark & Jack. Ben er erg te spreken over, goede kwaliteit en mooie afwerking (voor zowel band als hardware). Ze zijn goedkoper te vinden alleen dat merk je dan ook snel wanneer je ze in de handen hebt (hoeft overigens niet altijd). De lengte weet ik niet zo, wellicht dat het op de site staat. Heb er nu ook geen bij de hand anders had ik er even een meetlint naast gelegd.

Eindelijk beide kunnen passen, was in Dubai. Niet gekocht maar vond de bronze versie erg gaaf, de ander vond ik een beetje saai als je ze vergelijkt

10 likes

Ieder zijn smaak :smiley: brons is iets too much voor mij.

Alhoewel ik deze dan wel weer prachtig vind.

19 likes

Die bronzen is wel heel dik!! :yum:

1 like

Monochrome :grin:

25 likes

De ''58 heeft er concurrentie bijgekregen.

39 likes

En hoe! Gefeliciteerd.

2 likes

Had ze ook in Dubai gezien, prijzen waren niet veel beter dan hier ondanks het “tax free” verhaal😅

Goedemorgen, opstaan met een glimlach als ik er naar kijk :blush:

26 likes

Hatseflats.
Explorer was het niet?

1 like

Twee maal geprobeerd in 39 en 36 mm, prachtig horloge maar misschien toch net te shiny moeilijk uit te leggen.
Veel zitten lezen over Tudor Sub en de Rolex Sub en zoals dat dan gaat leek mij dit de juiste keuze.
Geen datum, licht verkleurde tritium, aluminium bezel, deze two liner 14060 moest het gaan worden.

20 likes

Heel fijn setje zo!! Geniet ervan!

1 like

1 like

Goede keuze hoor deze,top ex hagenees :rofl: :rofl:

5 likes

Dat snap ik helemaal :heart_eyes: ik mis hem Dennis :roll_eyes: :roll_eyes: @dennisyzf

12 likes