Eindelijk beide kunnen passen, was in Dubai. Niet gekocht maar vond de bronze versie erg gaaf, de ander vond ik een beetje saai als je ze vergelijkt
Die bronzen is wel heel dik!! ![]()
En hoe! Gefeliciteerd.
Had ze ook in Dubai gezien, prijzen waren niet veel beter dan hier ondanks het “tax free” verhaal😅
Hatseflats.
Explorer was het niet?
Thanks ![]()
Twee maal geprobeerd in 39 en 36 mm, prachtig horloge maar misschien toch net te shiny moeilijk uit te leggen.
Veel zitten lezen over Tudor Sub en de Rolex Sub en zoals dat dan gaat leek mij dit de juiste keuze.
Geen datum, licht verkleurde tritium, aluminium bezel, deze two liner 14060 moest het gaan worden.
Heel fijn setje zo!! Geniet ervan!
Thanks ![]()
Goede keuze hoor deze,top ex hagenees
![]()
Thanks ![]()
Je hebt 2 dezelfde horloges nu, tijd voor een Ranger!

U riep…? ![]()
Gefeliciteerd Dan! Super setje zo ![]()
![]()
Geen idee of ze ook lange maten hebben maar lijkt mij van wel.
Ik ben enorm te spreken over de nato’s van crown&buckle. Die adjustable chevron banden van hun zijn enorm soepel, relatief zacht en comfortabel zonder dat ze te flimsy worden (had ik persoonlijk bij de Tudor banden een beetje in vergelijking.
En voor jou misschien het belangrijkste, je kan ze langer of korter maken.
Goed om te zien dat je de knoop hebt doorgehakt. Zou mij niet verbazen als je deze ooit weer verkoopt omdat je een modernere band wil proberen maar eerlijk gezegd denk ik dat je er altijd weer bij terug zal komen en iets moderners ernaast zal nemen.
14060 is en blijft een absolute klassieker