Tudor Only deel X (Deel 8)

Dank je, fijn om terug te zijn bij de tudormigos

4 likes

Fijne dag Tudorista

23 likes

Het niveau wordt hier nu wel heel bedenkelijk. :wink:

1 like

21 likes

21 likes

Afgelopen donderdag voor het eerst naar een Tudor event geweest bij S&C, was een leuke avond en zowaar ook wat forumleden ontmoet, zoals @Speedmaster007 en Eric (gebruikersnaam even vergeten).

De Black Bay ‘Monochrome’ even omgedaan, maar ik hou het lekker bij m’n Pelagos 39.

Ook nog de Pelagos FXD Chrono gepast, extreem licht, maar met 42mm toch te groot (helaas vergeten wristshot te maken).

Ze hadden nog geprobeerd de Pelagos FXD GMT te regelen, maar dat was helaas niet gelukt (toch wel gemiste kans, die had er gewoon moeten zijn).

Na afloop was er nog een goodiebag met een Tudor cap.

19 likes

Fijne avond!

19 likes

Was inderdaad goed verzorgd door S&C en nog na afloop een fijne goodybag. En altijd leuk om in contact te komen met een HF lid.

21 likes

Ik was er ook, helaas niet de monochrome kunnen passen, we uitgebreid met de horlogemaker kunnen spreken

1 like

Morning Gentlemen :tophat:

Het valt me trouwens op dat mijn BB ca. 7 seconden achter loopt na 24u en ca. 10 seconden na 36u…

Draag het echter niet dagelijks dus gignatisch storen doet het niet maar dit lijkt me niet binnen de COSC waarden te vallen?

12 likes

Nog nooit gezien, mooi! Kun je hier meer over vertellen?

Wat vond je van die lederen band?

Gefeliciteerd Marco! Na mij adviezen te hebben gegeven zijn we nu broeder in de strijd :facepunch:t2:

26 likes

De lerenband is van dik leer. Ziet er degelijk uit en aan de binnenzijde soort van extra laag wat weer zorgt voor minder slijtage.

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Aparte verschijning. Nog nimmer gezien.
Ik wens je er een alarmerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

29 likes

Prima combi zo eerder op de dag

28 likes

Ik heb een aantal jaar geleden de vintage-variant gehad. De Advisor-reeks bestaat stuk voor stuk uit echt gave horloges! En het leuke is, je ziet ze niet vaak.

29 likes

Heel eerlijk,

@g.van.d staat dat roze wel :sweat_smile:

32 likes

Bombay onveilig maken met de 58☺️

30 likes