Tudor Only deel X

Dit is natuurlijk de beste optie! :heart_eyes:

Maar een lederen band misstaat hem ook niet imo. Uiteraard zijn er betere banden als deze maar dit had ik toevallig nog liggen.

14 likes

Op jubilee vind ik 'm het mooiste

2 likes

Ik ook maar ben niet vies van een beetje afwisseling zo nu en dan.:wink:

1 like

Wat draagt dat super he zo’n FXD tof dat jij m uit t blauwe gedeelte hebt opgepikt.
Zelf nu in Zakynthos de FXD aan het testen :wink::diving_mask:

14 likes

Grand Seiko is verkocht, tijd voor iets nieuw, 2 weken geleden gaan passen maar kom er maar niet uit (wil ze allebei :grin:)

Bb58 blue of burgundy metas (wel op 3 link ipv 5link)

Help me decide:

• Bb 58 blue
  • Nieuwe burgundy
0 stemmers

Moet volgende aanvullen:

8 likes

Hey Kris,gaaf dus je kon toch niet langer wachten :blush: :blush:

Lekker hoor op vakantie die FXD om de pols :star_struck: :star_struck:

1 like

Zijn zeker allebei lekker, maar de blauwe is echt de topper voor mij :facepunch:

2 likes

Had genoeg foto’s van de jouwe en die van @pasd gezien om niet meer te kunnen wachten :smile:
Zal wel mooi staan daar in Griekenland.
Zitten jullie nu allebei in Zakynthos ?

1 like

wat zeiden de schilpadden,mooi klokkie pik :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Wat voor Seiko (typenummer) is dit? Mooi ding!

Ik heb Burgdundy gestemd. Die kleuren kloppen in het echt zo goed met elkaar! Echt een uniek mooi ding! De bb blue is ook heel mooi hoor. Aan beide zul je een topper hebben!

1 like

In het blauw is deze mooie BB Pro van @kevindb me opgevallen. Heeft iemand ervaring met de waterbestendigheid van deze hybride bandjes van Tudor, die voornamelijk uit rubber lijken te bestaan? Op het horlogeforum kan ik er niks over vinden en de rest van het wereldwijde web lijkt er over verdeeld te zijn.

1 like

denk dat @kevindb je daar toch duidelijk antwoord op kan geven??

SARB035 , deze met een president bracelet van Uncle Seiko lijkt me.
Heb er ook één met fluted bezel en jubilee)

Back on topic:

8 likes

Lijkt me nooit verkeerd om meerdere meningen te lezen, zeker aangezien die elders verdeeld lijken te zijn. Ik heb @kevindb specifiek getagd om ook zijn mening/ervaring te kunnen vernemen :smiley:

1 like

mij lijkt die toch niet verkeerd,wat zijn de negatieve reacties dan??

1 like

BLAUW!!!

3 likes

Links! :rofl:

14 likes

Dan zou ik rechts pakken, en nou moet iedereen niet meteen weer over dik beginnen.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Tudor Only deel X (Deel 9).