Tudor Only deel X (Deel 8)

De discussie wordt voortgezet vanaf Tudor Only deel X - 4083 van louis.

Eerdere discussies:

34 likes

Op andere fora bestaan er meerdere topics over. Enerzijds heb je het kamp van dat je met (deels) leer in zijn algemeenheid niet kunt zwemmen, anderzijds schrijven mensen wel met dit type bandje te zwemmen en dat dat prima lijkt te gaan. In dit topic vraagt iemand uiteindelijk Tudor via Instagram om advies, en daaruit volgt het terughoudende voorstel om het te behandelen alsof het volledig leer is. Zou zonde zijn als het niet kan!

1 like

dit zou idd niet nodig moeten zijn en zou zeker zonde zijn,vooral voor de prijs wat je ervoor betaald

1 like

26 likes

Ondertussen een wisseling naar de FXD.

:blue_heart:

25 likes

Mijn trouwe Tudor krijgt concurrentie uit onverwachte hoek. :joy:

40 likes

Mooi!!:+1::+1::+1::+1:
Welke is dit?

Dankje! De SJE093, limited edition van 2023.

3 likes

Als duo ook wel erg gaaf, al snap ik de overlap.

Zojuist deze weer gepakt:

Heeft iemand de BB54 al eens op een nato gezet? Lijkt me ook heerlijk als ik, al dan niet bewust, in het zwembad plons deze zomer.

27 likes

Goedenavond,

Is er een reden dat ik de Tudor 1926 zo weinig voorbij zie komen? Komt het omdat het hun instapmodel is? Of door het uurwerk wat erin zit?

1 like

Is dat een probleem op staal?

Voor mij persoonlijk is de 1926 niet iets waar ik voor naar de winkel ga. Uurwerk of instap zijn daar geen factor in.

1 like

Welnee, maar draagt en oogt lekker.

Waar wacht je op? :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

1 like


Ik draag m bijna alleen maar op Nato.
Daily beater🙏🏼

26 likes

Cool :ok_hand:

1 like

En weer verder in deel 10 :facepunch:
Vanavond ook nog het een en ander gaan passen in Zakynthos stad ( leuke winkelstraat)



Oude en nieuwe model onder list te verkrijgen.
Welke ik ook heel tof vond was deze Oris 5 dagen gangreserve en 10 jaar garantie dat doet geen enkel ander merk dit sympathieke merk na.

prachtige afwerking in 39mm. titanium

26 likes

Het model doet mij persoonlijk qua design teveel denken aan een Tissot Le Locle die ik in het verleden had en veel droeg. Vind de design elementen daar toch net wat beter passen en meer waar voor je geld naar mijn mening.

Al is een goede vriend van mij laatst geïnteresseerd geraakt in de 1926 en ben ik hem wel meer gaan waarderen.

Yea, op de Tudor nato. Staat prima uiteraard.

1 like