Tudor Only deel X

Eens… Eerlijk gezegd is de grotere zichtbaarheid van Tudor wellicht een reden voor mij om toch afstand te doen van de bb36 als er een goede vervanger is. Juist het feit dat een merk totaal onbekend is bij het grote publiek is voor mij een pré… Als random mensen het gaan herkennen als zijnde “een duur horloge” is dat voor mij een minpunt.

Dat gezegd hebbende is de blauwe bb36 echt heerlijk in vele facetten. Zal dus lastig zijn een goede vervanger te vinden. GS komt dan meteen weer naar boven. :innocent:

2 likes

Lang gelden dat ik hem hier nog eens toonde. Ik heb hem deze winter niet veel gedragen. Komt wel weer met het betere weer.

24 likes

15 likes

18 likes

Ja man en dat is zonde. Heerlijk dat blauw.

1 like

21 likes

Die plaat speelt zo mooi met het licht.

20 likes

Helemaal waar! Mooi op zich. Maar dat is tegelijkertijd wat mij ervan weerhield: meer passend bij een dressy horloge in plaats van een toolwatch…

1 like

Ja dat is natuurlijk heel persoonlijk :hugs: zelf vindt ik het heel tof.
Het is ook heel subtiel gedaan en alleen zichtbaar onder een bepaalde hoek in fel licht.

1 like

Altijd fijn wanneer het zaterdag is

24 likes

Weer een prediction video van Watch ID. Dit keer over de GMT.

Dit lijkt me toch wel heel gaaf hoor… Maar wat ook al werd benoemd,

"(…) the slim case profile is the No.1 priority… if they can get it down below 13mm’s they’ll have a winner!

6 likes

Blijft een geweldig mooi design! Perfecte kleurstelling ook. Zal niet snel gaan vervelen in vergelijking met die roze…

1 like

Wat een kermis horloge hebben ze van die mooie GMT gefotoshopt… Echt lilluk :stuck_out_tongue_closed_eyes:!

1 like

Ziet er niet uit, het nieuwe design🙈

2 likes

Gewoon zo houden :heart_eyes:

12 likes

Nee joh… je moet ook een beetje weten waar het idee vandaan komt he. :smile:

“Calling back to 16570 GMT’s which had a little bit too much UV exposure”

8 likes

Maar dan nog vindt ik het niet mooi :face_with_peeking_eye: Tja sorry hoor.

3 likes

Sfeerspons :neutral_face: :yum:

1 like

Hahaha ja beetje wel, vin die kleuren combi gewoon niet mooi :face_with_peeking_eye:

1 like

17 likes