Yup, ik zie je punt en de roemrijke geschiedenis van het concern is me bekend… En toch vind ik het over the top lilluk !
Uit de tijd van sigaren en zware shag!
Een gekke fuchsia GMT gaat nooit groot verkopen. Doen ze never. En die fake lume ziet er ook niet uut.
Wellicht een coke bezel op deze knallen?!
Nee dat mogen ze niet doen, want een bb gmt met fuchsia bezel vind ik veel te mooi. Maar ik kan mijn gmt er niet voor inruilen vanwege emotionele waarde
Al een paar biertjes op?
Drilled lugs zou ik top vinden.
16570 of 1675? Haha
Even serieus, ik zie de kans groter dat ze een witte BB Pro doen (16570/1655) dan een fuchsia 1675 kleurtje op de BB GMT
“Hmm ja maar of mensen echt warm lopen voor een witte BB Pro vraag ik me ook af. De witte GMT leek ook leuk maar wie hoor je daar nu nog over?
Het wordt tijd dat Tudor echt weer eens met een hit komt. Na de BB58 is dat nooit meer zo geweest.
Ben het met je eens. Al denk ik dat ze nu vooral in de fase zitten met hun huidige lijnen naar hetzelfde niveau te brengen met metas en t fit op alles.
Voor mij zouden ze daarna ook is de collectie op mogen schonen en overbodige modellen eruit halen of een facelift geven. Teveel modellen die leuk zijn maar niks voor Tudor doen.
Denk niet dat ze met hele gekke nieuwe dingen gaan komen maar zou een mooie verrassing zijn als ze het wel doen. Met een slogan als Born to Dare zou je het toch wel verwachten, haha.
Dit zou mooi zijn inderdaad, metas, sluitingen, dat soort dingen. En de dikte minstens optisch aanpakken, daar hebben merken als tudor en omega echt wat te winnen.
Ik heb de metas burgundy. Dat had met de band en de gehele deal te maken, maar de oude zou ik nooit voor gevallen zijn weet ik vrij zeker. Voor mij klopt dat horloge nu pas.
wat een lelijk ding
Niet mijn smaak. Voor een beetje stoere vrouw misschien wel leuk.
Ik vind deze stiekem wel tof. Ad reeds gebeld voor als hij ooit verkrijgbaar zou zijn…
Endlinks komen gewoon van ome Ali.
20mm endlinks ‘rolex’, kosten een paar tientjes