Al buiten de garantie?.. dan ben je wel aan de beurt ben ik bang. Wel stom dat ze dit nooit goed hebben verholpen.
Nee zit nog in de garantie… tot nov dit jaar nog… dus denk dat deze even richting de AD gaat…
Dat even kan je wel vergeten,ze zijn echt traag met garantie aanvragen
Dan sowieso dat doen. En ik vind eigenlijk dat ze dit ver buiten de garantieperiode ook nog moeten verhelpen. Het is gewoon een design-fout als dat gebeurt.
Dus dan maar snel brengen en hopen dat hij voor de zomer terug is…
Ik vermoed een 1 april grap. Zo’n misser komt toch nooit door de QC. Daarnaast zie je dit meteen met dragen, als ik voor mezelf spreek.
Goeie foto’s
Zou wel heel toevallig zijn als alle andere keren dat ik hier een post gezien heb met iets verdwenen uit de bezel (na enige draagtijd) van 'n Tudor op 1 april waren.
Was het maar een 1 april grap… draag hem niet elke dag… wissel hem in het weekend af met de gmt… en door de weeks bijna altijd een om…
Dit komt vaker voor?
Dan is het inderdaad balen. Ik kon bijna niet geloven dat er gewoon een stuk bezel mist en dat niemand dit ooit heeft bemerkt.
Houd ons svp op de hoogte van het vervolg
Pip en de streepjes heb ik vaker ontbrekend gezien hier ja.
Ze vallen er spontaan uit. Ik heb het zelfs nog bij de FXD gezien. Dus ze hebben het nog steeds niet onder controle helaas.
balen man, die ben je wel weer een paar weken kwijt.
Vanmiddag breng hem naar Gassan.
Gelukkig heb ik de GMT nog… krijgt die de komende weken de meeste draagtijd.
Meer en meer BB54’s hier! Mooie ontwikkeling