Tudor Only deel X

Nog maar één dag voor de nieuwe releases!! :partying_face: Volgens mij wordt het echt epic. :exploding_head:

• BB58 GMT (12,5mm dik)

• Tudor Submariner revival

9 likes

Dat eerste zou te gek zijn
Dat tweede gaat nooit meer gebeuren

2 likes

Een BB54 of Pelagos 39 in FXD MN blauw :heart_eyes:

4 likes

19 likes

Volgens mij wordt het echt vreselijk saai, haha. Maar hoop graag op verrassingen. Alles dunner, nieuw gmt uurwerk, nieuwe chrono? Wie weet

Tudor Sub kunnen we denk ik alleen wel vergeten

5 likes

Nieuwe tudor ‘dress’ watch? :smirk:

Is wel het mooiste blauw ja :wink:

Binnen en buiten in de zon.

16 likes

Lekker hoor

18 likes

Inderdaad en ook verschillend genoeg om bij te nemen bij de Pelagos 39, zoals ook in jou geval :slightly_smiling_face:
(nog een tijdje de Tactical Frog FX testen om te kijken hoe het bracelet-loos mij afgaat…)

2 likes

Vind de FXD ook schitterend,maar mis de band denk ik! Ga denk ik ook eens zo een hommage proberen :blush:

2 likes

Bij de P39 was ik telkens aan het wisselen met MN banden ook omdat de titanium band vaak net niet goed zat. Nu een halve schakel erbij gezet en perfecte fit.
De FXD gebruik ik nu voor de nato, MN bandjes waarbij de banden van Frogsquadstrap wel mijn favoriet zijn plus als voordeel dat er geen band onder je kast doorloopt. @Pagode @KrisVE

2 likes

Titanium band is voor mij top heb niet echt de halve schakel nodig,maar ik weet dat ik niet echt iets met bandjes heb als ze niet van staal of titanium zijn.Vind persoonlijk de FXD op de blauwe rubber OEM band de mooiste combi :facepunch:

1 like

@Pagode: m’n titaniumband zit nu op 1ste of 2de (vanuit meest vaste stand) dus nog paar standen over maar ga miss. toch maar zo’n halve schakel bij bestellen voor zomerse zekerheid…

@pasd: ga die frogsquadstrap miss. ook maar eens testen. Bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja als ik een halve schakel kan overnemen van iemand wil ik hem er ook wel bij hebben,heb hem op mijn BB 58 er wel op zitten!

1 like

13 likes

Paar dagen niet gedragen maar slinger 'm morgen weer om de pols. Paar “snokjes” en dan loopt ie weer mooi :smile:

18 likes

Morgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Wat vinden we hiervan?

15 likes

Ik mis nog een roze accent :laughing:

1 like

Lekkerrrrr :facepunch:

1 like