Tudor Only deel X

We gaan het zien morgen. Toch altijd wel leuk

12 likes

Ik vind die rechtse niet mooi, een zwarte kast meh…
En ik zie een chrono naast de huidig/lopende lijn niet gebeuren, tenzij ze de huidige chrono lijn discontinueren (goed genederlansd!?)

1 like

:-1:t2:

1 like

Ik vind deze ook echt vreselijk lelijk. Die linker zou nog een kwestie kunnen zijn van “je moet hem in het echt zien” maar die rechter niet, haha

2 likes

Jij wilt (net als ik) deze :grin:

8 likes

Ja en nee. Vind de combi van goud en zwart altijd goed en vind het hier ook mooi gedaan, al ben ik gewoon niet helemaal fan van deze layout.

Deze zou ik wel echt een keer in het echt willen zien, al is die kans 0.000001%

2 likes

Niks

1 like

Witte pro… :pray:t3:

1 like

Speciaal voor jou Frenk

4 likes

Uwgly AF

3 likes

Dit werd vorig jaar verwacht. In elk geval niet saai.

5 likes

T-minus 11u. :hugs:
(spanning opbouwen)

1 like

@ De Haan

8 likes

Ben blij dat ze het niet hebben gedaan. Persoonlijk vind ik de kleurtjes opzich leuk, maar toch was die hele kleuren release trend die merken als Rolex maar ook Sinn deden snel oud.

Ik vind de huidige BB36 en 41 overigens echt fantastisch dus ben blij met de kant die ze op zijn gegaan

1 like

9 likes

Sinn, Citizen, Christopher Ward e.a. zijn die weg inderdaad ingeslagen. Fijn dat Tudor een eigen koers vaart. Wel benieuwd wat ons morgen te wachten staat :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik hoop op een carbon horloge zonder die sponsoring eigenlijk, is toch een interessant iets voor een kast.

Er kan nog wel een ‘knaller’ af maar hoe verkoop je dat aan de vrouw na die 39 waar je (ik dus :smile:) van zei dat het nu effe da laatste was…

Ik ga de “schatje, het brengt uiteindelijk meer geld op dan op de bank, dat zijn pas dieven…” - truc :roll_eyes::smile:

4 likes

Ik ben ook erg benieuwd en Tudor is het enige maar waar ik stiekem een saai jaar wens. Ik hoop eerlijk gezegd op verbetering op grote lijn van bracelets, sluitingen en uurwerken. En misschien een toffe odd ball die niemand verwacht.

Het is en blijft een merk met een bijzondere positie en heeft eigenlijk maar weinig concurrente op het huidige prijspunt. En geen merk voelt voor die prijs meer solide is mijn ervaring.

1 like

Maar met die T-fit zou dat probleem toch helemaal voorbij moeten zijn? Of is die nog niet genoeg om jouw pols?

1 like