Niet van de poes zo´n 41mm op een kleinere pols te lomp…
Heel mooi inderdaad! Maar
Even de hands on foto’s afwachten
Heel vet! Alleen die gilt, precies wat ik een beetje zat begin te worden aan m’n BB58 zwart
Poe zeker! Deze gaat er zeker komen hier. Zal wel even duren qua beschikbaarheid, maar over een half jaartje oid.
En een stuk dikker!
Standaard BB58 is 11,9
De nieuwe GMT 12,8
De 41mm is 13,6 gebleven (daar staan in dit topic wel polsfoto’s van in andere kleuren) @Jaapi
BB58 GMT kleurstelling is mwah, gilt mag wel weg… nog steeds die rivet bracelet…
ik word hier opgewonden van!
Nog steeds die achterlijke fake rivets. Zou die BB58 GMT best lusten maar dan gaat die band er meteen af ten behoeve van mooie tropic ofzo.
Ook hier geldt; over een jaar gewoon onder list op te pikken op HF.
Al met al mooie releases van Tudor
Dat idee had ik inderdaad al. Dan gaat het aan mn neus voorbij Had hem graag als 39mm gekocht.
Zoals vele anderen… maar hun prijzen zijn ook niet meer te volgen…
Doe mij die maar boven al de rest
Poeh… dit is wel een knaller hoor! Maar wel stevig aan de prijs. De BB58 die ik nog geen twee jaar geleden kocht kostte me 2800 euro…
Ja jammer was paar dagen zo lekker,hopelijk weekend weer beter
Bam, die had ik goed!!
Dus 1mm dikker dan de BB58. Dat is echt wel heel netjes hoor. Ik weet zeker dat het hele nette dimensies zijn zo aan de pols.
Ga maar na, de BB58 is gewoon een platte duiker. 1mm extra gezien het GMT uurwerk en datum is gewoon heel netjes. Daar ga je echt geen last van hebben.