Mooie releases, niet helemaal mijn smaak. Teveel gilt op de GMT, maar wel super dat die er nu is in 39mm. Al is de PRO natuurlijk veel toffer dan deze.
Wat ik vooral opvallend vind is dat de BB58 geen update heeft gehad: geen metas uurwerk en geen nieuwe band. Had ik wel verwacht, vooral dat laatste.
Dimensies zijn super, daar kan je echt niks over zeggen. Alleen ik vind het teveel gilt, en dat de GMT wijzer geen afwijkende kleur heeft vind ik ook een gemiste kans.
Zeker netjes, maar @Jaapi vroeg zich af hoe de hoe 41mm BlackBay op een dunne pols valt, dus vandaar dat ik de verschillende mmâs qua dikte even op een rijtje zette (âeen stuk dikkerâ gaat dus over de 41mm tov de BB58, de 41mm is zelfs dikker dan de GMT). Dezelfde maten dus als de vorige 41mm, waarvan genoeg voorbeelden om de pols te zien zijn in dit topic.
Moeilijk om echt goed te beoordelen onder die spots⊠Maar ik denk dat ik de faux patina op de bezel het minst geslaagd vind. Had dit wit geweest wasât mogelijks een instant koop
Ik heb diverse black bays gehad, 58, 41 mm, S&G, maar ik ergerde me altijd aan die neppe rivets. Vind het gewoon niet mooi, doet afbreuk aan het product.
Verder ben ik gek op tudor hoor, en die nep rivets weerhouden me er ook niet van ze te kopen.