Tudor Only deel X

Mooie releases, niet helemaal mijn smaak. Teveel gilt op de GMT, maar wel super dat die er nu is in 39mm. Al is de PRO natuurlijk veel toffer dan deze.

Wat ik vooral opvallend vind is dat de BB58 geen update heeft gehad: geen metas uurwerk en geen nieuwe band. Had ik wel verwacht, vooral dat laatste.

6 likes

Eens. Die gaat nu toch niet meer verkopen nu de BB in 41mm wel zo’n grote update heeft gehad.

Het is nu echt wachten tot ze hetzelfde doen met de BB58. Maar goed, we zien wel vaker dat Tudor de grootste releases doet buiten W&W.

3 likes

12 likes

Dimensies zijn super, daar kan je echt niks over zeggen. Alleen ik vind het teveel gilt, en dat de GMT wijzer geen afwijkende kleur heeft vind ik ook een gemiste kans.

5 likes

In die prijscategorie zou ik hele andere keuzes maken
vraag me af hoeveel ze hiervan gaan produceren.

Zeker netjes, maar @Jaapi vroeg zich af hoe de hoe 41mm BlackBay op een dunne pols valt, dus vandaar dat ik de verschillende mm’s qua dikte even op een rijtje zette (‘een stuk dikker’ gaat dus over de 41mm tov de BB58, de 41mm is zelfs dikker dan de GMT). Dezelfde maten dus als de vorige 41mm, waarvan genoeg voorbeelden om de pols te zien zijn in dit topic.

1 like

Mijn beste,

De Black Bay 58 GMT, Stalen 39 mm kast met zwart en bordeauxrode bezel,
is waarachtig een fenomenale Tudor!!
Schitterend hoor.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

7 likes

Op een 17cm pols

9 likes

Twee photoshopjes van ruim twee jaar geleden.

Wie kan me wat meer vertellen over de sollicitatieprocedure van Tudor? :joy:

9 likes

De afmeting van de nieuwe BB GMT maakt mij hebberig, maar hij oogt wat druk met die bezel en de gilt

1 like

Ben ik met je eens, vind het op de wristshots nog erger en last beter bij een S&G model

9 likes

ziet er anders uit in bewegend beeld dan op foto. vind hem minder mooi op beeld.

5 likes

kan prima, toch?

1 like

Moeilijk om echt goed te beoordelen onder die spots
 Maar ik denk dat ik de faux patina op de bezel het minst geslaagd vind. Had dit wit geweest was’t mogelijks een instant koop :smile:

Hij blijft wel mooi :slight_smile:

2 likes

De neppe rivets zijn echt doodzonde op dit tudor banden.

2 likes

Plaatje van het web, maar incoming!

41 likes

Heel cool!!

1 like

Zijn me nog niet opgevallen met dragen dus!

1 like

Ik heb een BB58 en 54 gehad en het heeft me echt nog nooit gestoord als ik ze om had. Maar ieder zijn gedacht hierover natuurlijk :slight_smile:

2 likes

Ik heb diverse black bays gehad, 58, 41 mm, S&G, maar ik ergerde me altijd aan die neppe rivets. Vind het gewoon niet mooi, doet afbreuk aan het product.

Verder ben ik gek op tudor hoor, en die nep rivets weerhouden me er ook niet van ze te kopen.

1 like