Voor mij de topper van Tudor
nu nog even van het lekkere weer genieten.
Stomme autocorrectie icm met bedtijd, Rivets moest daar staan
4550 dollar op jubilee (plus sales tax afhankelijk van de staat). Ruwweg 4550 euro met de huidige dollarkoers.
Hier overigens alleen nog in de tudor boutique’s de bb58 duurt nog een paar maanden.
Twijfel misschien wel omdat hij zo op een sub lijkt. Jubilee is wel gaaf maar wel even wennen voor mij.
Waarschijnlijk blijft hij hier, dit jaar 25 jaar bij de baas en dat wil ik eigenlijk vieren met een klapper, en dit zou een hap uit dat budget nemen.
Dat klopt volgens mij inderdaad.
Ik ben wel weg voor “de baas” en heb in m’n weekend een tripje Vegas gepakt.
Zelfs in de boutique verwachten ze die pas op zijn vroegst in mei en wellicht zelfs pas in juli. En met de 41 liggen ze voor op de AD’s, die hebben ze nog niet dus zal de gmt daar waarschijnlijk ook pas later zijn.
GMT verwachten ze ook maar kleine aantallen.
Dat zal wel weer thanks!
Scheelt dus bijna niets met NL. Ga binnenkort naar NYC. Beter hier lokaal kopen dan mocht ik het willen.
Hij is zeker mooi maar wil dit jaar nog iets (voor mij) speciaals kopen omdat ik 25 jaar in dienst ben. Omdat ik niet meteen omver geblazen was hou ik het geld maar even in de zak om de opties later in het jaar open te houden.
Begrijpelijk. Voor een mijlpaal als 25 jaar in dienst zou ik trouwens zelf niet voor die nieuwe BB41 METAS kiezen: daarvoor niet speciaal genoeg naar mijn mening. Budget lekker nog even in de zak houden. Er komt vanzelf iets speciaals voorbij waar je dat jubileumgeld wel aan wilt stukslaan.