Tudor Only deel X

Speciaal voor jullie Tudor mannen & vrouwen:

Ik heb nog om een bodywarmer staan bedelen maar ik denk dat ze me een verwarde man vonden…

20 likes

Nog maar even van de zon genieten.we gaan weer een week de kou in.

23 likes

Nee joh :facepunch:

1 like

Een beetje dwang niet overwogen?

Spelfoutje snel aangepast :wink:

Nee, geen dwang. Sfeer is helaas formeler dan jaren geleden. Tien jaar terug stonden we hier alleen met dorpsgenoten;

En liep je tussen de teams door. En kregen we vanalles. Nu meteen boze security als je aan het hek komt. Ik begrijp het allemaal wel… maar toch.

Sorry voor off topic.

1 like

Jammer idd…

1 like

Nieuwe look!
Kwam erachter dat de originele bracelet wel erg snel onder de krassen kwam.
Dus dacht tijd voor iets anders, mooie Lincoln bracelet van Uncle.
Yay or nay?

27 likes

Yay!

Nay…

Omdat je het vraagt, anders zweeg ik: nee

End links van dit soort aftermarket banden vind ik altijd om te huilen. Dit lijkt mee te vallen, maar toch kijk ik er gelijk naar.

Gerommel met banden op horloges is m.i. overigens een teken van veel liefde ervoor of het is juist doelloze relatie therapie. :smile: :wink:

1 like

Snel er af, sorry!
Te hoog ‘president’ gehalte…

Is ook niet zo gek, zijn de originele end links :wink:

Leuke van een andere bracelet, je kunt hem altijd weer origineel maken.
Misschien dat ik het over een tijdje weer zat ben, knal ik de originele er weer op!

1 like

Pas die vijf link ook op de de 2 gen tudor blackbay??

Zit je al zolang in dienst? Ouwe poep :kissing_heart:

Eens, ik ga spoedig die van mij uit de kluis halen. Heerlijk lente / zomer horloge!

1 like

Even lekker aan de wandel :black_heart:

17 likes

Nayyyy! En deze krast dan net zo hard of nog meer,wat ik overigens vreemd vind want Tudor banden zijn top :+1:

De 5 link op mijn Harrods hier is de Uncle Seiko versie met pcl en voorzien van de originele Tudor sluiting (overgezet). En die past op zowel de 1st als 2nd gen.

1 like

Nice😍… zal ik ook eens gaan proberen.

1 like

Qau looks Yah! Zie:

20240218_132151

Maar qua feel Nay! IK vind heb te scherp aanvoelen. Erg veel ruwe randjes overal.

11 likes