Hij heeft hem alweer
Supergave uitvoering op Jubilee. Mocht je ervan af willen voor een leuk prijsje
Veel draagplezier
Hij heeft hem alweer
Supergave uitvoering op Jubilee. Mocht je ervan af willen voor een leuk prijsje
Veel draagplezier
Dat is echt niet meer normaal hoor.
Heb die nu ruim anderhalf jaar maar geen verkleuring.
Thx man ! Volgens mij heeft Pertijs ook nog eentje liggen. Is allemaal niet zo spannend als bij Rolex.
En welke winkel cq AD cq horlogemaker heeft uw horloge zo toegetakeld, als ik vragen mag?
Vraag het voor een vriend
Misschien maar eens langsrijden dan
Het is echt een prachtig horloge deze nieuwe uitvoering
Het benoemen van de naam heeft al eens geresulteerd in een verwijderd bericht door de beheerders dus laat ik het zo zeggen: Het was een van de grotere namen die ook in de PC Hooftstraat Amsterdam zit. Bij de Gassan ben ik nog nooit binnen geweest dusss…
Ik snap
Ik stem voor, weg ermee!
Ik kom ook regelmatig lowballers tegen. Maar wat boeit het. Waarom zou je je beledigd of aangevallen voelen bij een (veel) te laag bod?
De ander wil iets dat jij bezit maar diegene kan of wil dat niet betalen. Dus zolang jij die ander z’n te lage bod niet accepteert, kun jij lekker van je bezit blijven genieten en heeft de ander het nakijken en kan die alleen maar blijven dromen van hetgeen waarvoor hij/zij de centen niet over heeft…
Lekker puh denk ik dan
Bam! Fraai hoor! Primeur-waardig materiaal.
Geniet ervan
Wat een kul. Maar voor jouw info. Ja. Ze brengen mij de koffie.
Dik!!!
PS heb je daarvoor de zwarte FXD laten wijken?
Ik was in Londen in de harrods zaterdag en die hadden de nieuwe releases niet. Deze niet gespot (ook niet gevraagd) maar gmt wild eik wel zien en hadden ze nog niet gehad.
Ik denk niet dat het de lowball is. Maar met name de manier waarop. c’est le ton qui fait la musique.
Gewoon een getal roepen. Nee er zijn inmiddels al handelaren op insta die niet eens meer reageren als een zin of een voorstel begint met hallo etc.
In mijn vak kom ik dit ook wel eens tegen. Reageer er nooit op.
Serieuze mensen doen serieuze dingen om tot een deal te komen.