Dat is een aspect. Waar ik voornamelijk over val is een bericht met enkel een bedrag. Geen aanhef, groet, iets van overweging of interesse. Enkel een bedrag.
Dat hoort hier niet en daarmee gun ik die persoon zeker geen mooi horloge tegen een schijtprijs. En ik heb al heel wat horloges uiteindelijk tegen een schijtprijs verkocht.
Ja dit dus.
Klopt ! Die is vertrokken
Ik zal voortaan iets uitgebreider zijn, sorry.
helemaal eens met je punt
Nou ja, wat een taalgebruik!
Ze hebben weer een special voor de wielerploeg…
Dank voor je reactie. Goed om te weten. Vandaag de Black Bay Monochrome gepast. Wat een mooie combi van sportief en elegant. Past super, zeker met jubilee. Twijfel, twijfel…
Ja ik vindt m ook prachtig wel weer veel meer bling dan mijn Pelagos39 wat toch meer een tool watch uitstraling heeft.
Heel tof
Oef, flink ding.
En de meeste wielrenpolsjes zijn flinterdun….verder vind ik hem wel tof
Ik zie je punt van de hufterigheid heus wel. Rare lui zijn dit, in de echte wereld en zeker hier op het forum. Verder gewoon lekker negeren zodat ze niet onder je huid gaan zitten. En je mooie spullen gunnen aan iemand die zich wel fatsoenlijk opstelt.
Fraaie BB58 trouwens die je aanbiedt. Als ik die niet al had zou ik er zeker een net bod aan wagen!
Waar heb je die kunnen passen ? Kon je hem ook gewoon meenemen ?
Bij mij ook grote twijfel om deze aan te schaffen
Oeh, niet gek. Als ze nou toch een gewone carbon fxd zonder (teveel ) co-sponsor branding uit zouden brengen…
Luuk koop hem nou maar gewoon. Dan kunnen wij over een week of 2 hem hier in t blauw van jou kopen
Haha liever dat ik hem van iemand anders kan overnemen voor een prikkie