Haha echt mooi horloge.
Waar schaal ik deze in ? Jij hebt ook alles al gehad…
prachtig man , gefeliciteerd met je aanwinst
Gaaf!
Gefeliciteerd met dit mooie horloge😊
Dit was bij Leon Martens in Maastricht. Hoor dat ie her en der ook in NL en BE langzaam verkrijgbaar is. Betrof een Exhibition exemplaar. Hoop deze een x naast die andere favoriet te zien… de Pelagos 39
Morgen Tudoristi
Na een week trouwe dienst en vele tijdzones, gaat ie straks weer voor een tijdje de kist in

Prachtig
Super gaaf, gefeliciteerd
Gassan nooit geweest maar S&C kan mijn **** kussen. Ook klaar mee.
Dan zal je even min blij worden van Gassan vrees ik. Mocht je in de buurt van Maastricht wonen is Leon Martens wel echt een aanrader
+1 heb ik ook voor wat betreft Tudor goede ervaringen mee. Is de reis waard
Ik ben er een tijdje terug geweest. Niet eens wat gekocht, maar nog steeds buiten gewoon vriendelijk geholpen. Dat we ook al zeiden hier zouden we wel eens terug komen.
Ps voor ons was het 3 uur rijden
Leon Martens is eigenaar van S&C toch?
Anyways, ik heb weleens nieuw gekocht bij Eugene van Baal en afgelopen december bij House of Pertijs. Goede ervaringen mee.
S&C vind ik arrogant. Heb ik in Amsterdam trouwens wel ooit een 58 gekocht.
Gefeliciteerd… ziet er erg netjes uit
Leon Martens is idd eigenaar van sc. Maar goed per filiaal verschilt het sws. Mijn ervaring met sc is echt altijd en overal goed geweest. Groningen waar ik altijd kom, Amsterdam en Rotterdam meerdere keren geweest en Maastricht, Den Bosch en Utrecht enkele keer geweest maar ook goed geholpen. Dus wel jammer om te horen dat ervaringen zo uiteen lopen.
Maar zou idd vooropstellen kopen waar je je prettig behandeld voelt. Je geeft een redelijk bak geld uit, dus je mag ook wel op een fatsoenlijke manier behandeld worden.
Ik weet niet waar je woont, anders kan ik je via pb namen van mensen die mij goed geholpen hebben sturen. Dat je daar mee een afspraak maakt. In de hoop op een prettige ervaring.