Aardige gasten idd.
Gefeliciteerd!
aardig geholpen worden en ook wat kunnen kopen zijn ook twee verschillende dingen
tudor en rolex is bij martens en s&c maastricht ook moeilijk moelijk te krijgen als je hun gelooft
hoewel ik bij beide al verschillende horloges heb gekocht ga ik nu ergens anders
Ok dank je. Bedankt voor je reactie. Zal eens kijken of ik hem ergens kan passen/proberen…
Bijna alles….
Alleen volgoud nog niet. Misschien als ik later groot ben
Arrogantie van verkopers heb ik nooit begrepen. Kopers van horlogemerken als Tudor verdienen toch al snel meer dan de verkopers lijkt mij?
Daarnaast kun je toch ook gewoon iedereen vriendelijk en met een glimlach helpen? Stel je voor dat je nog wat verkoopt ook….mocht irm
Als ik een zaak zou runnen is al het personeel verplicht gewapend met een glimlach en anders hoeven ze niet meer te verschijnen.
Maar dat zou toch helemaal niet moeten uitmaken? Dat is toch juist waar het over gaat.
Eens. Gewoon iedereen goed behandelen.
Aan casual weekend kleren kun je niet beoordelen wat iemand wel en niet kan betalen.
Dus gewoon altijd koffie aanbieden, vriendelijk lachen en geïnteresseerd zijn in je klanten. Lijkt me ook leuker als verkoper om je baan zo in te vullen dan arrogant te lopen doen.