Het is een non-argument, maar ik betrap mijzelf ook weleens op deze gedachte Anderzijds: dan kun je ook geen auto meer kopen. Je wordt vaak te woord gestaan door een schoolverlater, met de mededeling dat je voor slechts Eur 40k eigenaar kunt worden van een Golf.
Over arrogantie gesproken
Ik ken verkopers van horloges die hele mooie collecties hebben. Vaak mooier dan die van tudor kopers
NA?
Goede keuze hoor
Half jaar in bezit. Topding!
Moeten wij ons aangesproken voelen
Alleen al je je aangesproken voelt
Bij wijze van spreke hè.
Klopt ! Het is je vrije zaterdag Louis
Niks geen arrogantie, slechts verbazing.
Wat een onzin. Ik denk niet dat ik meer verdien dan zo’n verkoper, maar heb wel verschillende duurde horloges.Ook een hoor minder dure trouwens. Maar sparen is ook een optie hè.
Ik ben trouwens ook erg goed geholpen voor alleen een Tudor natoband voor een horloge die ik daar niet eens gekocht heb. Ligt vaak ook aan de houding van de persoon die binnenkomt. Ik ben nog nooit slecht behandeld bij een s&c en ben er ook in korte broek met t-shirt zonder mouwen binnen gelopen terwijl ik een grote stierenkop skull in een plastic markt tasje had zitten.
Zijn hier foto’s van?
Ik ben gewoon simpelweg verliefd op simpel. Nog niet in mijn collectie mar ohohoh …
En de beveiliging van S&C liet je daarmee binnen? Lijkt wel een aflevering van Mocro Maffia.