Tudor Only deel X

Het is een non-argument, maar ik betrap mijzelf ook weleens op deze gedachte :sweat_smile: Anderzijds: dan kun je ook geen auto meer kopen. Je wordt vaak te woord gestaan door een schoolverlater, met de mededeling dat je voor slechts Eur 40k eigenaar kunt worden van een Golf.

2 likes

Goede avond Tudoristen

19 likes

Over arrogantie gesproken :joy::joy:

Ik ken verkopers van horloges die hele mooie collecties hebben. Vaak mooier dan die van tudor kopers :stuck_out_tongue:

1 like

Proost allemaal!

23 likes

NA?

Goede keuze hoor :ok_hand::ok_hand:

1 like

Half jaar in bezit. Topding!

1 like

Moeten wij ons aangesproken voelen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Alleen al je je aangesproken voelt :innocent:

Bij wijze van spreke hè. :nerd_face:

1 like

Klopt ! Het is je vrije zaterdag Louis :grinning:

1 like

Niks geen arrogantie, slechts verbazing. :wink:

Wat een onzin. Ik denk niet dat ik meer verdien dan zo’n verkoper, maar heb wel verschillende duurde horloges.Ook een hoor minder dure trouwens. Maar sparen is ook een optie hè.

Ik ben trouwens ook erg goed geholpen voor alleen een Tudor natoband voor een horloge die ik daar niet eens gekocht heb. Ligt vaak ook aan de houding van de persoon die binnenkomt. Ik ben nog nooit slecht behandeld bij een s&c en ben er ook in korte broek met t-shirt zonder mouwen binnen gelopen terwijl ik een grote stierenkop skull in een plastic markt tasje had zitten.

3 likes

21 likes

Zijn hier foto’s van?

6 likes

15 likes

Alleen van die kop aan de muur :slight_smile:

8 likes

Ik ben gewoon simpelweg verliefd op simpel. Nog niet in mijn collectie mar ohohoh … :heart_eyes: :heart_eyes:
Tudor

9 likes

Nachtdienst #6, de laatste van deze week zit er weer bijna op.
Fijne zondag Tudormigo’s :hugs:

25 likes

Cross post, goedemorgen Tudoristen

22 likes

En de beveiliging van S&C liet je daarmee binnen? :grimacing: Lijkt wel een aflevering van Mocro Maffia.

:smile: :+1: