Mijn beste Tudormigo.
Staat je goed!!
Enne,
Toffe Schoenen.
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste Tudormigo.
Staat je goed!!
Enne,
Toffe Schoenen.
Orologio Signaturis Temporis
Ik denk het niet …. Of moet met heel veel omwegen gebeurd zijn.
Iets anders:
Ik zoek al jaren naar deze:
Staat prima
Heel vet! Misschien nog wel mooier dan een sub? Lijkt iets chiquer door hoe de lugs aflopen en een iets fijnere bezel? Alsnog erg sportief.
Lekkere plaat dit!
Precies hoe James Bond naar het strand zou gaan
Het moest even landen denk ik maar ik vind deze steeds toffer worden! Ik hoop alleen dat die cijfers in de bezel niet te goud/oranje uitvallen in het echt. Als dat niet het geval is kan deze nog wel eens om mijn pols belanden zodra deze in de winkels liggen!
Met mijn 17,5 cm omtrek polsjes dacht ik ook dat 41mm te groot zou zijn. Maar afgelopen weekend heb ik de Burgundy red gepast (dezelfde afmetingen) en dat viel me alles mee! Door de afwerking en aflopende bezel oogt het horloge kleiner.
Dit neemt niet weg dat ik liever een 39mm heb maarja, voor mij voorlopig geen Pelagos 39 meer.
Staat je gewoon goed hoor
Hoor en lees toch vaak veel negatieve verhalen over grade 2 titanium zoals die bij Tudor gebruikt is. Het zou zo snel krassen
Hier was foto’s na anderhalf jaar best wel intensief dragen.
Ja het verbaast me dat die van jou er zo goed uitziet. Het lijkt alsof er bij jou amper krassen op zitten. De foto’s die jij wel eens post op het forum tonen duidelijk intensief gebruik dus daar geloof ik alles van! Die Pelagos 39 van mij was er na een jaar mega voorzichtig gebruik echt erger aan toe.
Het blijft wel echt een prachtig horloge waar ik echt wel een zwak voor blijf houden!
Zit er bijna op helaas.
Nog wel mijn aanstaande NA kunnen passen, wat is die nieuwe gaaf zeg. Had ik dus echt niet verwacht!
41 m/m kan o0k wel mijn pols is 19,5 cm omvang,maar ik ben allergisch voor jubilee banden
Ziet er nog top uit