Een allergie kan behoorlijk jeuken, dat is niet fijn nee
En op de 3link band?
Nee ik draag liever wat kleinere horloges.
Ben wat kilootjes afgevallen waardoor mijn BB58 net niet lekker op maat te krijgen was. Heb de halve link bij Uncle Seiko gekocht was niet goedkoop 41 euro en 12 euro invoer kosten. Het was het overigens wel waard want hij zit nu perfect met de mogelijkheid hem bij warm weer nog iets groter te maken.
Dat kan prima!
Laat maar weten als je wil verkopen ik ben nog op zoek ;).
Je blijft lekker banden swappen…. Heb je de M.N. nou op de band van de FXD Alinghi gezet?
Gewoon zo’n standaard tooltje maar dan niet het vorkje maar het ronde pennetje.
Fijne dag Tudormigo’s
Ehh? Het ronde pennetje is voor springbars bij drilled lugs of pushpins bij schakels. Enkel met het vorkje kan je bij de Pelagos grip krijgen op de springbar, maar je bedoelt dus zoiets als de Bergeon 6767-F?
@Sinergie volgens mij is Dan @pasd een van de weinigen hier (de enige??) die metalen banden wisselt met de puntige kant van een bandenwisseltooltje. Ik zou een onervaren/onhandige bandenwisselaar dat niet aanraden!
Beter om genoemde Bergeon 6767 of een andere ‘pincher’ te gebruiken. En de lugs afplakken is zeker een overweging waard. Tenzij krasjes op de lugs je niets uitmaken bij een toolwatch als de Pelagos. Succes!