Fijn weekend Tudormigo’s
Cool . Mooie foto
Inderdaad, doe mij deze ook maar
Ik heb ‘m besteld maar verwacht dat deze nooit gaat komen. Wel jammer
Twee of drie op het forum hebben deze besteld. Waarom zou hij niet geleverd worden?
‘Mijn’ AD heeft helemaal nog niets gehoord. Geen idee of het een marketing stunt is met enkel het voetbalteam te voorzien van het horloge en wellicht een handjevol buitenstaanders. We gaan zien….
Ik vind die van Inter heel gaaf. Krijg beetje Deepsea idee, Jammer dat ze voornamelijk in Italië worden geleverd.
Maak de achtergrond maar eens wit. Volgens mij blijft er niet zoveel van over dan. Ik vind het maar vreemd staan met dat blauw, geel, zwart en zilver door elkaar (en die band…).
Vind het totaal niks, dat blauw met de faux patina van de 58. Als ze nou de blauwe BB58 hadden gekozen was ie misschien nog wel tof geweest.
Weekendje manchester om morgen naar de titelmatch van city te gaan. Tijd doden doen we dan door horloges te proberen.
En de GMT coke is prachtig. Ik ben verkocht. Zelfs na vriendelijk aandringen bleef het exhibition only
Echt een mooie horloge,
Jammer dat nieuwe Tudor nu ook “exhibition only” zijn. I mijn ogen geen positive ontwikkeling.