Tudor Only deel X

Fijn weekend Tudormigo’s :hugs:

21 likes

27 likes

Ik ben geïnspireerd :smile:

25 likes

Cool :sunglasses:. Mooie foto

1 like

26 likes

Blauw, zwart en goud. Ik vind het wel wat! :star_struck: alleen jammer dat ik AC Milaan prefereer boven Inter.

12 likes

Vind ‘m niet zo…. Deze daarentegen wel !
Inter Miami

17 likes

Inderdaad, doe mij deze ook maar :sunglasses:

1 like

Ik heb ‘m besteld maar verwacht dat deze nooit gaat komen. Wel jammer :cry:

3 likes

Twee of drie op het forum hebben deze besteld. Waarom zou hij niet geleverd worden?

1 like

Vandaag deze :black_heart:

38 likes

‘Mijn’ AD heeft helemaal nog niets gehoord. Geen idee of het een marketing stunt is met enkel het voetbalteam te voorzien van het horloge en wellicht een handjevol buitenstaanders. We gaan zien….

2 likes

Omdat het een limited edition is van 1908 stuks

8 likes

Ik vind die van Inter heel gaaf. Krijg beetje Deepsea idee, Jammer dat ze voornamelijk in Italië worden geleverd.

Maak de achtergrond maar eens wit. Volgens mij blijft er niet zoveel van over dan. Ik vind het maar vreemd staan met dat blauw, geel, zwart en zilver door elkaar (en die band…).

1 like

16 likes

Ik blijf maar swappen tussen oyster en jubilee…

10 likes

Vind het totaal niks, dat blauw met de faux patina van de 58. Als ze nou de blauwe BB58 hadden gekozen was ie misschien nog wel tof geweest.

1 like

Weekendje manchester om morgen naar de titelmatch van city te gaan. Tijd doden doen we dan door horloges te proberen.

En de GMT coke is prachtig. Ik ben verkocht. Zelfs na vriendelijk aandringen bleef het exhibition only

31 likes

Echt een mooie horloge,

Jammer dat nieuwe Tudor nu ook “exhibition only” zijn. I mijn ogen geen positive ontwikkeling.

3 likes