Krijgen (of nou ja hebben) we Rolex praktijken met dit horloge? Fijne pot morgen
Is maar net hoe je het bekijkt.
Dankzij ‘exhibition only’ is eenieder wel in de gelegenheid exemplaren te passen. Als alles meteen verkocht wordt ligt er overal niks in de winkel.
In dit geval denk ik echt dat het for exhibition only is. Horloge is pas uit en ze gaven aan pas binnen enkele maanden reguliere inflow te hebben. De wachtlijst was niet lang en als ik mijn naam opgaf, zou ik het horloge binnen 3 tot 6 maanden zeker hebben volgens hen
Bij mij hetzelfde verhaal toen de Pro uitkwam…
Hier ga je spijt van krijgen……
Gewoon houden, dit is toch een plaatje?!
De faux patina van de bb58 maakt het juist passend, aangezien het clublogo ook ‘gilt’ kleurt.
Tja is het zeker, heb iedere keer twijfels. Ben alleen van mening dat 2 x Pelagos misschien teveel van t zelfde is.
Maar die FXD is ook zo tof.
Komt misschien ook omdat ik de 39 al weer wat langer heb.
En dan dat stomme YouTube met filmpjes van die nieuwe BB41 op jubilee helpt ook niet mee. Er is gewoon wat onrust.
- P39 houden
- FXD houden
- Beide weg en die monochrome BB41 kopen
Of hebben jullie nog andere tips
Heb in iedergeval wel een lekkere vakantie beater erbij.
Zodat de Tudor veilig thuis mag blijven.
Vervelend he, ik heb er sinds de komst van de explorer ook last van. Een 16600 sea dweller, spookt iedere dag door mijn hoor. Ene moment denk ik iets verkopen, andere moment nee gewoon rustig sparen
Hahaha, zit ik ook al telkens naar te kijken.
Tudor s eruit SD erin plus de beater voor de vakanties
Alles eruit, die Squale houden en de 41 kopen.
Rest uitgeven aan bier.
Jij zonder tudors, dat zal dan niet lang duren voor je dat weer eentje wil. Of sterker nog hebt haha
De formaten van (neo)vintage van Rolex zijn echt zo lekker
Da’s nu eigenlijk een vakantiebeater.
Ik heb dat met de platinum 16622 Yachtmaster. Oh zo tof! En dan lekker alleen naast de BB36, want een Tudor hoort gewoon altijd in de collectie.
Sparen maar, want ze zijn nog aardig aan de prijs.
Lekker doen zou ik zeggen. Alle horloges op deze lijst zijn prima te verkrijgen mocht je je ooit bedenken of genoeg ervan hebben gehad. De 16600 is wel iets meer tool watch tov de Explorer die je had en wat meer net zoals de Pelagos die je hebt. Plus, we leven te kort om het niet gewoon te proberen
Plus, geen slecht moment om met een mooie deal Rolex te kopen nu, de prijzen zijn de afgelopen 3-4 maanden vrij stabiel na die flinke dalingen.
Ja dat kan wel maar voor mij te kostbaar om als vakantie beater te gebruiken
Dat is zeker waar, ja de Explorer was mij net te netjes Die 16600is meer tool.
Ook een toffe combi lijkt mij een BB36 op nato/ MN en een 16600 ernaast ,super duo
Pffff ja heb onrust en daar heb ik zeker een jaar geen last van gehad.