Tudor Only deel X

Mijn beste,

It’s Tudor Time.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

26 likes

21 likes

20 likes

Eén van de sympathiekste horloges, de smiley :ok_hand:

2 likes

Morgen dagje vrij. Geen plannen en overweeg nu om de nieuwe monochrome eens te bekijken. Iemand tips waar ze die op voorraad hebben (al is t alleen maar om te kijken en passen)? Pertijs volgens de website.

24 likes

Lekker hoor die smileys @Berg en @Jeetje.
Heb zelf de 41 en de 36 gehad in het zwart wie weet komt er ooit nog een blauwe :wink:

2 likes

16 likes

Heb hem nu een week en kan ook niet anders zeggen dan dat het een fantastisch horloge is :blush:
Op zoek naar die blauwe zou ik zeggen😜

1 like

Gisteren nog een toffe hook- strap van Stew.Ard per post binnen . Gekregen van @flipper Marco.
Super leuk gebaar, nogmaals dank hiervoor :+1:

19 likes

Beide 42 mm. Zou toch echt zeggen dat die Squale kleiner is dan de FXD :thinking:

14 likes

En nu in het blauw :scream:

1 like

Ik heb hem nooit gemeten, maar de bezel is breder dan de kast. Wie weet is die wel 42-44mm en de kast 42mm?

1 like

Ik ben ergens in de verhuizing mijn schuifmaat kwijtgeraakt :smirk: zelf dus ook nog niet gemeten.

1 like

Pelagos FXD is 1 mm groter maar optisch lijkt deze wel veel groter. Kan ook zijn dat de Squale 1521 maar 41 is.

12 likes

Fijne vrijdag

23 likes

NA! Echt een goed horloge, indrukwekkende kwaliteit. Blij mee😀

58 likes

22 likes

Van harte maat! Gaaf model en staat je goed.

Wat is je indruk t.o.v. moderne Sub?

Wauw, extra goed te zien hoe compleet anders die kasten zijn. Dat zal een behoorlijke invloed hebben op hoe hij om de pols staat.

1 like